Nog 2 weken, wachtende op de weeën!!

Hoi meiden,

Alles nog goed bij jullie?? Gisteren was ik 38 weken en ik moet eerlijk zeggen, ik ben er toch wel zat van!!! Dus wat mij betreft mag het vandaag nog beginnen hoor. Mijn oudste zoon kwam met 38 weken en 2 dagen, tweede zoon met 40 weken en 2 dagen, en nu.........? Misschien wel 39 weken en 2 dagen hahaha.. ik ga maar uit van 41 weken en 2 dagen?? Ben benieuwd!

Het enige waar ik over in zit zijn nogsteeds die vervelende aambeien! Vooral omdat ik de vorige keer veel pijn heb gehad aan mn aambeien na de bevalling (niet eens zo zeer van dat hele borduurwerk aan hechtingen, bijna totaal ruptuur). Ik heb nu Curanol tabletten en zalf.. gebruik het nu 3 weken en ik moet zeggen, het gaat een stuk beter, bijna alles zit weer binnen de sluitspier zegmaar hahaha.. waardeloos. Ben bang dat het er straks allemaal weer uit vliegt. Erg irritant.

Nog meer meiden die bij elke steek een vermoeden hebben dat het misschien nu wel is zou kunnen beginnen????? Mocht het beginnen.. sterkte en zet em op!

Liefs mammma

Daar wordt je ook niet vrolijk van zeg!! Ik snap helemaal dat je er doorheen zit en er klaar mee bent. Nog heeeel ff-ies. En het komt toch ALTIJD totaal onverwacht. Succes voor straks.
Ik zal voor je duimen ;-)
X Brien

Heel herkenbaar, ben nu 37.3 weken, maar bij elke steek denk ik: zet dit door? Elke keer als ik naar de wc ga en een slijmerige substantie zie, denk ik aan de slijmprop.

Om over de aambeien maar niet te beginnen. Wel beter dan 2 weken geleden, maar oh wat kan het nog pijn doen. Ben meer bang voor die aambeien die eruit gaan schieten dan de bevalling zelf.

Maar eerlijk gezegd, ik rust nu wel goed uit.
Dus als hij besluit nog 2 weken in mijn buik te vertoeven, vind ik dat niet heel erg.

Als ie aanstaande dinsdag maar niet komt! Dan gaan mijn vriend en ik in geregistreerd partnerschap haha.

fijn weekend! Hopelijk duurt het niet zo lang meer voor je.

Gelukkig hier geen last van aambeien, maar wat nu niet is kan tijdens de bevalling nog wel komen! Dus ik roep het nog maar niet te hard...

Hier vlagen met voorweeën, en dan vraag ik me inderdaad af of het zal gaan beginnen of niet. Helaas tot nu toe altijd vals alarm (ben nu 37.4 weken). En ook hier vieze slijmerige en heel vloeibare afscheiding, te vloeibaar om aan de slijmprop te denken maar voor zover ik er nu bekend mee ben is die al een weekje weg. Doordat de afscheiding zo vloeibaar is vraag ik me steeds af of het geen vruchtwater is, maar dat is het niet.

Van mij mag ie komen, want 't kereltje wordt iets te sterk voor m'n buik. M'n buikwand moet het soms flink ontgelden en ondanks dat ik van hem geniet kan ik dan even niet meer van z'n bewegingen genieten.

@bibi, alvast veel plezier dinsdag!

Hey!

Ja inderdaad.. ik kijk ook elke keer aan mn wc papiertje of er misschien iets van een slijmprop o.i.d. te ontdekken valt, maar helaas niet veel. Nu is het zo dat bij mijn vorige bevallingen tot 2 keer toe de vliesen braken, en voor dat dat begon verloor ik de prop, maar direct erna vloeide het vruchtwater. Dus ja.. ik denk dat het bij mij pas komt als ik deze keer ook mijn vliesen breken.

Noujaaaaaa we wachten af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad bibi.. veel plezier dinsdag! Mijn schoonzus is dan jarig (woont een dik uur hier vandaan, Emmeloord) dus dan wil ik liever ook niet bevallen, we gaan dan ook gewoon naar de verjaardag. Ben je dr toch ffies uit. Maar dat van jullie is natuurlijk nog veel leuker! Succes!!!!

Herkenbaar herkenbaar
Bij mij hielp die crème niet maar wel die andere met vaseline apotheek verkoopt ze
En die verdooft ook echt!!!

Laatste loodjes laat maar komen hihi

Liefs

Terug
Bovenaan