Nog 2 weken!

Nog even en dan komt onze nieuwe spruit... ik vind het nu wel spannend worden. Het mag nu beginnen en ik mag nu al thuis bevallen. Al hoop ik wel dat het nog even blijft zitten. Je leeft toch toe naar die 40 weken. En ik ga er wel vanuit dat ik er misschien nog een weekje bij krijg, alhoewel Loïs wel op tijd was hoor.
Het wordt volgens de vk weer een kleintje van 6 pond... dus laat het maar lekker voldragen worden!

SPANNEND!

Hoi Bloempje,

Spannend hoor! Wel leuk dat het nu echt dichtbij komt.
Beleef je het nu anders, nu je wat beter weet wat je te wachten staat? En heeft Lois al enig idee dat ze binnenkort grote zus wordt?

Ik wens je veel succes met de bevalling en ook alvast veel succes/plezier voor de tijd erna

Liefs, 10e

Spannend zeg! Hoe voel je je nog? Ik heb nog een weekje of 12 te gaan, de tijd vliegt ook hier. Ga er eerlijk gezegd vanuit dat ook nr 3 te laat komt...

groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Goh ja, bij jou is nummer 3 alweer hard onderweg he!
Houd je het nog een beetje vol allemaal? Eneh, weet je al of je richting een eigen voetbalteam gaat, of komt er een prinsesje bij? ;-)

Liefs, 10e

Nou ik loop nog steeds! Ben nu 1 dag overtijd, dus het is nog netjes. Toch hoop ik dat het wel snel komt al kan ik wel tegen de pijn op zien... maar goed... het moet toch dus laat maar komen.
Lo"is is er helemaal mee bezig, ze staat echt bijna te springen als we weer naar de vk mogen om het hartje te luisten. Voora knopje aan en uit doen vindt ze denk ik het mooist. Ze is gek met poppen en overduidelijk in mijn buik geinteresseerd. Maar of ze echt beseft dat daar een baby uit komt??? ik weet het niet... ik denk wel dat ze het heel erg leuk gaat vinden... ze is gek met de baby van vrienden van ons!
Op wat lichte bekkenklachten na voel ik me prima. Ik moet gewoon niet te gek meer doen anders gaat mijn schaambeen wat pijn doen, maar dat is vrij normaal. toch heeft de vk me wel aangeraden in de kraamweek echt rustig aan te doen! En niet naar beneden te gaan of te tillen.

Natasja: hoe deed jij het op de middagen dat de kraamhulp al weg was en je mag wel aan het werk was???? Of was die die week thuis?

nou ik hoop jullie snel goed nieuws te brengen.... ik kijk zo uit naar dat kleine hummeltje!

Spannend allemaal!

Hier alles prima met 2 kindjes. Eigenlijk maakt het niet veel uit, 1 of 2 kinderen, het wort er neit veel ingewikkelder van. Alleen je moet alles dubbel doen en goed met man lief samenwerken.

Mijn man was de 1e kraamweek thuis, daarna weer aan het werk, toen heb ik mijn moeder gevraagd of zij wou komen helpen op de dagen dat Thomas niet op het kdv was. De week daarna had ik de slag wel goed te pakken.

Momenteel maar 1 probleem, Hanna kan niet tegen onrust, Thomas niet tegen rust. Dat komt op de borstvoedingstijden niet goed uit, wil ik hanna rustig voeden staat thomas naast mij op bed of de bank te springen. Wat een uitvinding zo'n DVD speler!

Terug
Bovenaan