Nog 2 weken!!

Jaja nog 2 weken en dan ga ik trouwen!

Alleen afgelopen weekend nog een behoorlijke ruzie gehad met me schoonmoeder. Altijd fijn zo een schoonfamilie:(.

Blijkbaar had ze wat geregeld voor het eten op die dag. Maar mijn moeder belde ons zaterdag op met de mededeling ik betaal het buffet. Dus wij waren natuurlijk helemaal happy, ik in mijn enthousiasme het op FB gezet. Blijkbaar las mijn schoonmoeder dit, en gaat dan heel kinderachtig iets op FB zetten erover. Waar ik dus totaal niet tegen kan want zo een reactie leest iedereen. Dus belde ik haar op, want natuurlijk uitdraaide op een ruzie. Geschreeuw en verwijten naar me. Ik heb het er best moeilijk mee, aangezien ze ook nooit iets laat horen van der. En ik al 20x naar het ziekenhuis ben gemoeten vanwege bloedingen.

Nu moet ik dus met haar gaan praten, waar ik eigenlijk totaal geen trek in heb. Alleen mijn vriend wilt dat het uitgepraat is! Wat ik uiteraard ook snap, het is toch zijn moeder. Maar kijk er wel heel erg tegen op.

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het gewoon echt even kwijt!

als je schoonmoeder niets heeft gezegd over dat ze iets heeft geregeld met het eten op jullie trouwdag, dan is ze inderdaad kinderachtig bezig om op FB iets te zeggen over hetgeen je moeder heeft geregeld.
En dan te bedenken dat ze niet even belt als je weer naar het ziekenhuis moet als je een bloeding hebt gehad. Mijn schoonmoeder struint de halve stad al af naar kleertjes voor ons ventje en vraagt iedere keer hoe het was bij de VK.
Kan me best voorstellen dat je vriend wilt dat het uitgepraat is maar zegt hij er niets over tegen zijn moeder?
In ieder geval een hele mooie dag gewenst op je trouwdag.

Oh heel herkenbaar dit verhaal. Ik heb ook zo'n soort schoonfamilie...
Ik ben afgelopen vrijdag getrouwd en zijn ouders zien mij niet als geschikte kandidate aangezien ik al drie kinderen had uit mijn vorige huwelijk... constant woorden, ik word er gek van. Gelukkig staat mijn man aan mijn zijde...
Flauwe opmerkingen tijdens de ceremonie als :"Je kunt nog nee zeggen" en dat soort onzin... echt vreselijk! Gelukkig wonen ze 100 km verderop!
Maar ik wens je een hele mooie dag toe en ga er lekker van genieten!

@mamadanie mijn vriend heeft er wat van gezegd. Dat hij dit niet accepteerd. En daar is ze van geschrokken. Dus ben is benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Thanks dat gaan we zeker doen :)

@het vierde wonder pfff dat klinkt ook erg naar bij jou zeg:(. Ik snap niet hoe mensen dat soort dingen in hun hoofd halen. Ja gelukkig woont mijn schoonmoeder ook een uur van ons af. Dus echt snel op de stoep staat ze niet.

o vreselijk.. dan is het bij mij nog lang zo erg niet.. die van mij is ook niet echt een lekkerding.. laat ook bijna nooit iets horen of komt niet langs. maar schreeuwt of iets gelukkig niet. ze laat me in me waarde, zegt wel als ze iets heeft maar dat doe ik ook terug. nou succes en la je niet kisten want je trouwdag moet wel het mooiste zijn van je leven zeggen ze tenminste!

Terug
Bovenaan