nog 24 uur te gaan dan is het D-Day!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi lieve meiden
voor mij is het morgen D-day maar ik heb belsoten om het deze maand anders te gaan doen ik wacht ongeveer 2 weken tot dat ik een test ga doen (eruuuuuuug knap vind ik zelf) maar ik merk wel dat het mij rust geeft.

nu voel ik me best relax en zie ik het wel wat er gebeurt, maar ik heb een voorgevoel dat het misschien wel eens eindelijk raak kan zij.
en dat zou echt super zijn want dan ben ik 23 november uitgerekend en ik ben zelf op 30 november geboren hahaha weet ik wat me moeder meegemaakt heeft rond die periode.
ik ben elke avond behoorlijk misselijk kon gister zelf niets meer naar binnen krijgen en de afgelopen dagen heb ik ook heel slecht gegeten.
maar ja zoals jullie weten kan je lichaam je soms behoorlijk voor de gek houden.

Ik kan niet wachten om  mijn familie te vertellen dat het eindelijk gelukt is.mijn man en ik gaan dat dan samen lekker vieren en genieten van dat moment.

maar zucht eerst nog even kijken of het inderdaad zo is of dat we ballonnen nog even in de kast moeten houden.

ik hou jullie op de hoogte.
liefs mariska

hee mariska

ik hoop voor je dat het raak is.
ik had afgelopen donderdag mijn nod en ga morgen maar testen, vond ik ook   al erg knap.
nou veel succes en laat even wat weten!!!
groetjes mayo

nou idereen omdat ik nu dus weer even strond misselijk ben ga ik maar vroeg me bedje in dan is het ook eerder morgen.

bedankt voor jullie lieve berichtjes ook richting mijn man en jullie horen nog van mij doei, doei.

liefs mariska

Terug
Bovenaan