Nog 3 dagen,en dan is Maart

Hola dames,
Niet te geloven nog 4 dagen met vandaag en dan is februari al voorbij,en ik ben benieuw of wij ouders in feb of maart zullen woorden.
Ik kan niet meer slapen van de spanning en heb veel last van lachen en lachen alles vind ik zo grappig......jajaja.
in ieder geval wil jullie bedanken voor de reacties.hebben mijn veel geholpen en rustig gestel inmiddels is mijn taal ook iets beter gewoorden jijiji.
Nao succes nog met de laste loodtjes en zullen zien of de Baby en maart komt.

Liefs Emi

Hey Emi,

de tijd is inderdaad voorbij gevlogen!! Zo vertel je hier net dat je een test hebt gedaan en zwanger bent en nu is het bijna bevallingstijd!!!
Heb gelukkig geen spanning maar slaap zo wie zo belabberd ,hahahaahaha.

Jij ook succes met de laatste loodjes!

Groetjes Anne

Ja idd, het is ook een korte maand hé, grappig dat dat zoveel scheelt weer!!
Nou succes meid!
Liefs MJ

ps; lachen is goed hoor, laat je maar lekker gaan,,haha

Het is inderdaad best snel voorbij gevlogen als je er aan terug denkt wanneer je hier voor het eerst kwam om te vragen of je mee mocht kletsen en nu voor iedereen het aftellen echt is begonnen of zelfs dat alweer voorbij is?!

Geniet van de laatste dagen en of weken en alvast heel veel suc6.

Idd je staat er aan het begin van de zwangerschap niet zo bij stil dat het zo snel gaat...............maar nu.
Ja het begint echt te korten voor ons......spannend ik kijk er echt naar uit.

Liefs louise

jah nog maar 3 dagen... tot de maand....
al ben ik zelf pas tegen het einde van de maand uitgerekent, hoop toch niet een april mama te worden....

Ik zie het iig helemaal zitten zo'n klein ukkie in mijn armen! laat maar komen zou ik zeggen... (met een week of 2)

Terug
Bovenaan