Nog 3 dagen maar al wel veel krampen

A

Anoniem

Guest
NOG 3 DAGENNNNNNNNNNN!!!!!!!!!! AAAAARGGGGGGGGG!!!! Nog niet ongesteld dus. Vandaag wat witte afscheiding en das wel een goed teken geloof ik. Niet overmatig hoor maar gewoon. Helaas wel behoorlijke ongi krampen (dus niet die steken maar echt krampen). Elke maand zijn deze stuwende krampen de voorbode van mijn ongi maar tot op heden is het dus nog niet zover.
Het ene moment ben ik er totaal van overtuigd dat ik ongesteld wordt en een uur later denk ik heee misschien toch niet.   Ik was net bij mijn moeder en die is er van overtuigd dat ik zwanger ben omdat ik volgens haar een zwanger gezicht heb.....Eeeh nou mam daar geloof ik dus echt niet in. Ik ben al wel de hele week erg moe en beroerd. Maargoed ik slaap ook niet super dus daar kan het ook van komen. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat is dus stom zeg! Ik wil gewoon weten waar ik aan toen ben!!

X ing

Nou Inge, ik wil je veel succus wensen en we branden allemaal een kaarsje voor je dat het raak is.

Claudia

he inge,

ja mijn kaarsje voor jou staat nog steeds aan

heel veel moed houden he die laatste paar daagjes

veel succes

groetjes liefs moekje

Inge, hou vol meid!
Ook ik duim hartstikke hard mee dat het raak is. Succes met 'het grote wachten'   de komende dagen!!
Liefs, Maan

Heee Ing,
Spannend hé????? Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor. Ik word gek van mezelf.
Ook ik heb krampen alsof ik ongesteld word, maar ik ben het nog steeds niet.
Heb gister al een test willen doen, maar uiteindelijk toch maar weer niet, omdat ik aan de ene kant de uitslag niet wil weten............wat zit een mens toch raar in elkaar.

Morgen is voor mij D-day, dus nog 1 nachtje slapen.

Nou ik duim hard voor je. En  ik zal vanavond kaarsjes voor ons branden......je weet maar nooit.

hou vol

Liefs Babs

Hai Inge!
Oh wat is dit spannend! Ik blijf voor je duimen! hoop zo dat het gelukt is!
Liefs Audry

Ook vandaag nog niks te zien terwijl het ziekenhuis zei dat je meestal eerder ongesteld wordt als de ivf niet is gelukt. Maargoed MEESTAL...wij zullen de volle 14 dagen wel uit moeten zitten en dan wordt ik alsnog ongesteld.
Morgen zit ik erg ver weg voor mijn werk dus hopenlijk wordt ik dan niet ongesteld.
x ing

hallo inge.
Ik hoop voor je dat het gelukt is, ik duim voor je!!

Terug
Bovenaan