nog 3 dagen te gaan

A

Anoniem

Guest
nog 3 dagen te gaan en dan moet ik ongi worden, maar ik ga vrijdag dan pas testen.
hoop dat ik het zo lang kan vol houden, de testen liggen al in huis. nu maar afwachten
maar ik vind het wel erg spannend. zijn er nog meer mensen die over 3 dagen ongi moeten worden, en waneer gaan jullie testen.

groetjes sherina

Hoi hoi,
Ook ik heb zondag mijn NOD.
Ik ga er maar vanuit dat ik het gewoon wordt.
Wij zijn in juni begonnen en zijn net een week terug van onze huwelijksreis we hopen natuurlijk  dat  het daar raak was maar heb nog geen verschijnselen.
Aan testen denk ik nog niet dat wacht ik nog maar even af.
Maar veel s6 en we horen het wel.liefs mij

nog maar 2 dagen. maar wij zijn al wel wat langer bezig. dus ik ga vrijdag echt wel een keer testen. vind het zo spannend, kan bijna niet wachten. ik heb nu sinds 2 maanden een regelmatige ci van 25 dagen. daarvoor zat ik op 40 dagen en soms meer of minder dus dat scheeld toch wel en ik voel als ik een eisprong heb, en dat had ik voor heen niet, wel voor ik het spiraaltje had toen was ik ook regelmatig en voelde ik dat ook, maar toen het spiraaltje eruit was was alles over. maar nu niet meer gelukkig. ze zegen dat het niet hoeft uit te werken maar toch denk ik dat dat wel is. er heeft toch iets in je lijf gezeten toch.

groetjes sherina

Terug
Bovenaan