Nog 3 dagen, wordt nu toch wel spannend!

A

Anoniem

Guest
He neiden,

Hier even een berichttje van mij. Nog drie dagen en dan mogen we gaan testen of frutsel er nog zit of niet. Werd vandaag gebeld oor een vriendin en een vriendin van haar mocht vandaag testen, maar werd voor de test al ongesteld. Zij had meerdere embryo's in de vriezer dus die ging daar mee verder. IK heb die niet. Verder voel en merk ik heel veel, maar ben zo bang dat dat van de hormonen komt. Ben al een aantal dagen zo moe en gister hadden wij een trouwfeest van mijn zwager. We zijn gaan wokken. Normaal vind ik dit heel lekker, maar gister kreeg ik er last van mijn buik van. Tevens de zalm die ik normaal heel lekker vond, was echt niks. Iedereen zegt tegen mij, nou volgens mij het raak!! Ik geloof hier niet zo in want volgens mij kan die progestan je flink voor de gek houden. Dus ik reken nergen meer op. Ik zie het maandag wel op de test en heel eerlijk hoop ik het maar ga ik maar van het slechte uit hoe moeilijk ik het ook vind!!!

Nou nog 3 dagen spanning.

Liefs Roelien

Heeeeeeeey Roelien spannend yoh, nog even volhouden ik moet nog een dagje extra wachetn dus we lopen ongeveer gelijk op. Alleen heb ik clomid geslikt en geen ivf of iui gedoen (nog niet).

spannend en we houden elkaar op de hoogte,

Mariska

Hoi Roelien,

Dat heb ik ook telkens hoor, dat ik er maar vanuit ga dat het niet raak is, maar toch hoop je er zoooo op!! Ik kan het me ondertussen al niet eens meer voorstellen dat het ooit ook raak kan zijn, maar dat heeft meer met mijn medische achtergrond (chemokuren) te maken. Ik ga voor je duimen, hoop het zo dat het allemaal niet voor niks is geweest, die rotbehandelingen! Ik moet nog tot vlg week vrijdag/zaterdag wachten....nog wel wat meer dan 3 dagen dus....balen! Sterkte met de laatste loodjes!

Liefs, Anke

Nu nog 2 dagen!!!
Hoe gaat het met je? Voel je al iets????
Hou je taai, hoor!

Kippie.

Terug
Bovenaan