nog 3 dagen

Voel jij wat?

Ik had eerst heeeel veel klachtjes en nu bijna niets meer, denk dan ook dat er weer wel wat rommelde maar dat ze niet zijn blijven zitten bij mij...

Ohw gek word je van dat wachten.

Test jij thuis of bloedtest in ziekenhuis?

Ik ga morgenochtend thuistestje doen...dan ben ik misschien wat minder er mee bezig als ie negatief is...haha

Succes!

gr Yosha

Hoi Yosha,

Ik ga een thuistest doen en ik heb al behoorlijk veel last van kwaaltjes dus ik denk dat het bij ons positief nieuws is.

Die klachtjes die jij had dat komt van de puregon die jij 36 uur van te voren heb moeten spuiten daar zitten allemaal zwangerschapshormonen in. En dat je nu niks voelt is niet erg want dat had ik toen ook.

Ik had 4 dagen voordat ik bij de 1 tp mocht testen bloedverlies dus daaraan wist ik dat het niet gelukt was. en werd kort daarna ook ongesteld. En nu bij de 2 tp van onze cryo's heb ik nog geen bloed verlies gehad dus ga van het positieve uit. Ik moet nog 2 dagen geduld hebben maar dat is heel moeilijk het liefst deed ik nu al een test.

Heel veel sterkte nog met het wachten en ik blijf duimen op goed nieuws voor je. Laat je wel ff weten of het goed of slecht nieuws is.

lfs tineke

Vanmorgen had ik licht positieve test, maar vond de test te licht op dag 10...en dat bleek ook wel, ben ook meteen ongi geworden vandaag..

dus bij ons is poging 2 voorbij..

Ff rust verder dit jaar!

Oh ja, en die klachten die ik had waren niet van de Pregnyl hoor, maar echt van een beginnende zwangerschap, heb namelijk nooit last van de Pregnyl en dit hcg is bij mij snel uit mijn lijf verdwenen...

Jij succes, hopelijk heb jij meer geluk!

gr Yosha

Ach jeetje Yosha, ik hield het hier in de gaten en nu dit bericht. Je eerste zin was positief, maar toch weer niet gelukt en wat zul je nu verdrietig zijn. Meis heel veel sterkte met de verwerking en het uitstippelen hoe nu verder te gaan.
Ik had het je zo onwijs gegund, na al die tegenslagen.
Wenser

Hoi Yosha,

ik weet hoe je je voelt nu,en dat is echt kut.....
heel veel sterkte met het verwerken hiervan....en ook voor jou komt die tijd er nog dat het wel gaat lukken. Ik laat het via het forum wel ff weten of het ons wel gegund is.

gr tineke

Terug
Bovenaan