nog 3 maandjes...

Ja heerlijk hé??
Nou de december maand vliegt straks voorbij met al die feestdagen, dus dan schiet het al helemaal lekker op. Geniet tot nu toe nog wel van de zwangerschap, maar zou het ook heerlijk vinden als het zo ver was, dat we ons kleintje kunnen vast houden.

Liefs marielle

Hey,

Jaaaa nog 3 maandjes ik kan niet wachten!!
De babykamer is al af Nynke en ik zitten er elke dag wel even want onze kleine meid vind het kamertje zo mooi.
daardoor heb ik wel zoiets van kom maar maar ja het is nu nog veelste vroeg maar ik ben zo benieuwd hoe die eruit ziet!!!

Liefs Zonnetje

Yes de tijd vliegt voorbij!!Ik had vanmorgen controle en ze woog al 1140 gram!Dus ze groeit als kool!Ik ben ook zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet,maar het is nog maar 13weken en dan weten we het!
groetjes
27weken

jaaaaaaaaaaa wat gaat t snel he!! Idd gaat December zo voorbij met al die feestdagen! En Januari ff een hele saaie maand dat t dan maar flink gaat winteren... en dan Feb de carnaval weer voor de deur... en mn zusje die gaat bevallen begin feb. en dan ff rust en dan ben ik aan de beurt!...
Spannenddd...... ben ook zo benieuwd hoe mn zoontje er uit zal zien!...
Mn man is druk bezig met de babykamer en ik kan al weer niet wachten alle baby spullen van de zolder af tehalen... Yarah gaat idd ook elke keer ff naar t kamertje om te rommelen en te kijken... (net als bij zonnetje4)

Groetjes Joyce
Mama van yarah en 24 weken zwanger van een zoontje

jaaa we zitten bijna alweer in week30!! dan gaat het zeker snel,en kunnen we echt echt aftellen!
kan al niet wachten tot ik de groei echo krijg..ben zo benieuwd hoe mn mannetje er nu uitziet en hoe groot/zwaar hij is!!!
december is idd zo voorbij en dan even saai januari waar ook mijn lieve Jari voor het eerst naar de basisschool gaat! en 6 februari ben ik zelf jarig haha..lekker hoogzwanger dan!
ik ben wel blij als het eindelijk zover is en te hopen dat ik niet na week30 in het ziekenhuis beland!
voor mij wordt het zwanger zijn nu langzaam geen pretje meer lichamelijk..maar geniet nog altijd van die schoppen en bulten in mijn buik haha ;-)

Liefs Kim
Mama van Jari en 26weken en 2dagen zwanger van onze 2de zoon!

Terug
Bovenaan