Nog 3 maandjes!

Vandaag nog precies 3 maanden tot de officiele uitgerekende datum!
Naar mijn idee ben ik al iets verder in de zwangerschap en zal de baby dus wat eerder geboren worden, maar we zullen zien...

De eerste 6 maanden zitten er dus op! En ik moet zeggen, van mij hoeft het ook niet zo lang meer te duren hoor!
Ik vind het wel gezellig die kleine in mn buik, de kriebelende vingertjes en de stevige schoppen en dreunen die af en toe krijg, maar alle bijkomende kwaaltjes en klachten ben ik nu wel zat.

Opzich valt het denk ik wel mee als ik sommigen van jullie hoor, maar goed, ik wil toch ook wel even klagen ;)
Ik slaap slecht, wordt elke nacht wel 6 keer wakker en na 6 uur hoef ik echt niet te proeren nog in slaap te vallen, 'k heb erg last van mn banden, vooral ook 's nachts, maar ook met lopen en zwaardere klusjes, heb veel last van mn blaas omdat de baby er op duwt (gelukkig geen blaas ontsteking), mijn gezicht ziet er niet uit, heb een hele droge huid en nu ook nog last van zonne allergie (had ik anders ook nooit...), mijn buik voelt trekkerig en ik heb voortduerend jeuk op mn buik, borsten, hals en gezicht, dan nog zere voeten en af en toe echt een vreselijk humeur, soms ben ik heel hangerig en lusteloos, dan weer super vrolijk en heb ik het overal druk mee, dan ben ik moe en chagerijnig...
Nou, pfff, dat was het wel zo'n beetje. O nee, de vreetbuien bijna vergeten. Ik heb de hele dag zin in wat lekkers en normaal eten lukt bijna niet, daar moet ik me echt toe zetten op het moment en dat terwijl ik anders altijd zo gezond ben...

Zo, dat is er even uit. Nu even weer genieten van mijn mooie dikke ronde buik en het heerlijke weer! Door de zonne allergie ben ik nu twee leuke zonne hoeden rijker, nooit gedacht dat hoeden zo leuk kunnen zijn, haha!

We hebben in onze slaapkamer een nisje waar de baby de eerste maandjes mag slapen en daar gaan we morgen weer mee bezig, leuk!!!!
Dan nog nadenken over de echte baby kamer, maar dat heeft niet zo'n haast. We hebben de meubels al, maar welke kleur doen we de muren? En wat voor gordijnen zullen we kopen? Gaan we ook behangen? En zal ik wel of niet een hemeltje boven het ledikantje doen?
Hoef me nog niet te vervelen :)

Allemaal een fijne zwangerschap en veel succes de laatste maandjes!

Veel liefs, Tes

hihi ja spannend hé... nog maar drie maanden, het gaat echt best snel!!!
Heb er wel al helemaal zin in, al vind ik het ook heel gezellig al die kriebeltjes en schopjes in m'n buik... hihi behalve 's nachts als ik graag wil slapen :D
Af en toe mag je best even klagen hoor!!!
Ik mag nog niet echt klagen, want voel me nog best goed!! Tja vijf dagen werken valt me soms wel wat zwaar, ben aan het einde van de dag toch wel echt klaar haha, gelukkig heb ik een hele lieve vriend die me in het huishouden veel ontlast :D
hihi en heb dan wel snel last van vermoeide, verkrampte benen/kuiten en de laatste tijd van het zuur... hihi en ben soms ook echt onwijs chagrijnig en onredelijk haha maar daar geef ik dan lekker de hormonen de schuld van!
De baby kamer is bij ons nu bijna af, helemaal leuk!! Loop steeds even binnen om even wat op te vouwen of om alleen te kijken :D
Morgen gaan we op wagen jacht :D

ook jij een fijne zwangerschap nog en veel plezier en succes met de voorbereidingen op de komst van de kleine!! Groetjes Mariska

Zeker mag ook jij klagen, en als ik dat zo lees heb je daar ook best reden toe. Bah wat een rot kwaaltjes zeg. De zonnehoedjes zijn dan weer een lichtpuntje ;)
Dat getrap in de blaas is heel herkenbaar. Zelfs op dit moment dat ik je dit berichtje stuur vind de kleine het leuk om mama daar mee te plagen... Kan op de kop gaan staan maar de kleine wil maar niet draaien. Volgt lekker zn eigen zinnetje. Nu al goed eigenwijs dus. Haha.

Hoe is je nisje geworden? helemaal naar je zin?

X

Terug
Bovenaan