nog 3 nachtjes

het is nu echt aftellen.
eerder zie je bij staan 20 weken echo roze of blauwe wolk.hopelijk kan ze vrijdag ook zien op welke wolk wij gaan zitten.natuurlijk of alles gezond is.
me dochter staat te springen.of een zusje of broertje krijgt.vraagt er elke keer om.
nou heb er al helemaal zin in.hopelijk gebak bij de koffie.we moeten om 9.30 mooie tijd ook.gebak tijd ben ik weer thuis.
moet er nog meer voor de 20 weken echo of zijn de meeste al geweest ????
gr marjan

hoi marjan,

ik ben al geweest,we wisten al dat we 2 meiden krijgen maar tis toch heel spannend of ze gezond zijn en alles er goed uitziet,gelukkig zag alles er goed uit! heel mooi om te zien de 2owk echo,geniet ervan!

groetjes zonnetje

he marjan!

ik mag morgen!! heb er zo;n zin in!!
maar ben ook erg nerveus want je weet natuurlijk niet van te voren of alles goed is met de kleine!
ga dr maar vanuit dat alles goed is, de kleine heeft gister voor t eerst zo hard geschopt dat mn vriend t kon voelen!
pff mag morgen pas om 20.30u! jij ook alvast veeeel plezier!

liefs

zo zo jij mag wel erg laat zeg.
ik vind het wel lekker dat wij zo vroeg kunnen.
dan ga je om 21.30 aan de gebak als alles goed is haha.
veel plezier morgen avond,hopelijk alles gezond en wel.
gr marjan

ja erg he!! gelukkig moet ik morgen overdag werken dus gaat de tijd weer wat sneller.

morgenmiddag maar vast gebak in huis halen en idd rond half 10 maar n gebakje met n appelsapje! vriendlief maar n biertje erbij!

ik laat t natuurlijk zo snel mogelijk weten wat de uitslag is!

liefs

hoi
juni: spannend vanavond mag je.ben benieuwd.wacht het af.of de gebak opgegeten is..

zonnetje: 2 meiden,maar idd geeft wel iets verlichting als je al echo´s heb gehad,maar kan altijd weer iets komen.
bij de 1ste hadden we nog geen 20 weken,maakte er ook niet druk om,je had al bij de 11 weken al gerust gevoel.heb toen pretecho laten maken bij 20 weken en ging er gewoon niet vanuit dat je nieuws krijgt dat het kind niet goed zou zijn.maar tegenwoordig hoor je niet anders als gekke verhalen.nu hou je vast aan die 20 weken echo.
ik moest toen met 32 weken naar het ziekenhuis ik liep met de groei achter,ging niet met het boekje mee.maar dan nog had ik zoiets van oh ff naar het ziekenhuis,krijg weer echo.nu krijg zou ik het op me zenuwen krijgen als ze het nu zouden zeggen.
nou we wachten het wel af.nog 2 dagen!!!!
gr marjan

Ik heb hem maandag en dinsdag gehad, Is echt heel erg leuk. (als de kleine tenminste een beetje mee wil werken haha)
Ga er lekker van genieten morgen!

groetjes

Terug
Bovenaan