nog 3 nachtjes...

De titel zegt het al, nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik maandag om iets voor half 1 mn 3e echo en intake. 2 weken kijk ik al zo uit naar deze dag! Ik merk dat ht vertrouwen in mijn lichaam groeit. Door de kwaaltjes voel ik me duidelijk zwanger, ik ben al bijna 3 kilo aangekomen en heb geen bloedverlies meer gehad.

Als deze echo goed is laat ik alle zorgen van me afglijden en ga ik genieten. Ook gaan we het aankomende week dan eindelijk aan alle familie en vrienden vertellen, die week erop op mn werk. Ik vind t zo moeilijk om t stil te houden!

Spannend he. En het niet vertellen is lastig. Dat merk ik zelf ook. Hier afgelopen woensdag een goede echo. En nu mag iedereen het weten. Alleen nog niks op mijn werk verteld. We hadden uitje voor iemand en wilde niet dit uitje in het teken van mijn zwangerschap zetten.

Nu dus weekje later vertellen op werk, ben nu namelijk weekje vrij. Zit nu wel even met vrienden, ga ik het wel of niet vertellen. Wil namelijk niet dat collega's het bijv. fia FB moeten lezen.

Denk dat ik met alles dus nog een weekje wacht :)

Spannende dag!!
Mijn laatste echo is nu bijna 4 weken geleden, een eeuwigheid. Donderdag mag ik eindelijk. Je gevoel van vertrouwen hebben in je lichaam herken ik. Wachten blijft tóch lang duren hè!!
Veel plezier morgen :)

Wat duurt wachten toch lang.. nog n ochtendje doorkomen. Pffft... fijn dat jij donderdag weer mag corine, das ook in zicht!

Terug
Bovenaan