Nog 3 weken te gaan!

vanaf vandaag mag ik officieel bevalling (dan is het dus niet meer te 'vroeg') wat voor mij een hele opluchting is omdat ik met 33 weken al aan de weeen-remmers zat. Dus vanaf vandaag ga ik er ook ALLES aan doen om de natuur een handje te helpen ;).

- Ananas hart eten
-Spa lemon drinken
- lange stukken wandelen
- pittig eten
- frambozenbladthee drinken

Sex zit er voor mij niet in omdat ik een alleenstaande mama ben :) dus dat slaan we dan maar over!

Ach baat het niet dan schaadt het niet zeggen ze wel is :)

Morgen afspraak met de gyneacoloog voor de groei echo ben erg benieuwd en ik laat het jullie weten!

succes allemaal!

na wat ik heb vernomen wil het lopen (trappen ) wel werken maar dan moet je ook met een beste tempo lopen en dat je dus ook echt best vermoeid ben gister bevallingsverhalen gezien en daar lieten ze dus dat zien je moet eigenlijk een beetje joggen maar dan in looppas
ik loop ook genoeg en bij mij rommelt het ook al maar nog niet dat het begonnen is.
en ja wij doen wel de sex alleen heeft het nog niet geholpen .
en laat ik het zo zeggen ik denk dat de baby komt waarneer hij komt
hij laat zich niet opdringen .
En ik ben nu 37 weken en 3 dagen

Hopelijk heb je snel je kindje in je armen, zal niet meevallen allemaal als alleenstaande moeder. Ik ben morgen 37 weken maar ga deze of volgende week sowieso bevallen omdat ik niet over de 38 weken mag gaan ivm zw.diabetes.

Dus nog even en dan hebben we onze wondertjes, heel veel succes met de laatste loodjes!

ach ja....al die middeltjes zullen pas helpen als je kindje er helemaal klaar voor is dus ik denk ook niet dat het veel zin heeft maja we moeten toch wat he? owh voor jullie dus ook de laatste loodjes! en voor jou helemaal mama van c! spannend hoor! heel veel succes :) liefs

weet je wat k er van geloof?? geen jota hahaha maar inderdaad, het is mijn 4e en ik heb 3x eerder ook alles uit de kast gehaald om het te laten beginnen; werkte alleen niet maar ook nu zal k er ongetwijfeld weer aan gaan want zoals gezegd; baad het niet dan schaad het niet en laten we eerlijk zijn; k ga er zomaar van uit dat minimaal 95% van de mamas het wel zat is en gewoon haar uk wil zien toch? ;-)

ooh trouwens; niet alleen de mama's , ook de papa's zullen onze nukken wel beu zijn en nieuwsgierig naar de ukkies; tenminste; de mijne roept laatste dagen regelmatig dat ie blij is als k eindelijk bevallen ben, maar verder val ik best mee hihihi

Terug
Bovenaan