nog 3

A

Anoniem

Guest
Nog 3 pilletjes te gaan en dan behoor ik ook tot de  NOD en OVU-TEST en KLUS groep!        

Welkom dan alvast!
Maar je borst maar nat, want als je hier eenmaal begint, kom je niet meer weg hoor!
Het werkt hier namelijk behoorlijk verslavend!
Gaan jullie voor baby nr 1?

Groetjes Susanne

ja dit is erg verslavend zeg!!!!!!!
ik heb met me eerste zwangerschap
ook al hier gezeten en op mei mama 2006
zit ik nog steeds.Alleen is het heel rustig daar.

Suc6 met zwanger worden!!!

Groetjes Belinda

zo spannend zeg!! ik kan eigenlijk ook haast niet wachten tot in mn laatste genomen heb...
mn vriend en ik hebben afgesproken dan als ik helemaal van mn medicijnen (paroxetine) af ben dat we dan gaan stoppen met de pil! Ik ben benieuwd!!

Hallo allemaal,

Nog 1 pilletjuuuuhh!
Ja wij gaan ook voor de eerste, reuze spannend.
Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam doet na 10 jaar aan de pil.
Hebben jullie hier al ervaring mee?
Ik moet vandaag naar de tandarts !

Groetjes Iris

en oooh ja dit is idd erg verslavend, er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet even kom kijken!

Hoi naamgenootje,

spannend he? als je weet dat je je laatsten pil inneemt en het klussen voor een wondertje bijna kan gaan beginnen..

ik ben 1 van de gelukkige van wie haar lichaam zich snel heeft hersteld na t stoppen met de pil,

1e cyclus 33 dagen
2e cyclus 31 dagen

vanaf toen alleen maar 28 dagen

2 maanden terug   3 dagen overtijd geweest maar ook cyclus daarna weer netjes 28 daagjes..

Liefs Iris

Hoi ook Iris hetende Iris

Dan hoop ik er maar op dat het net zo mooi gaat als bij jou!
Ik weet niet eens meer hoe mijn cyclus was voordat ik aan de  pil begon, dat is wel jammer want ze zeggen dat het ongeveer net zo terug komt.
Ik wil toch wel minstens  1 cyclus rond hebben voordat we beginnen met klussen, dan weet je toch iets beter  hoe je lichaam 'werkt'.
Is het voor jullie ook voor de eerste baby? en hoeveel rondes hebben jullie al gehad?

Groetjes Iris  

Terug
Bovenaan