Nog 4 maanden werken....

Nog 4 maanden werken, en dan heb ik verlof. Het lijkt nu nog een eeuwigheid te duren. Maar het is in principe zo voorbij. Ik kan me vaak helemaal niet concentreren op mijn werk, omdat mijn gedachten constant ergens anders zijn :D

8 uur werken vind ik ook vaak net iets te lang op een dag.... Maar ik moet maar even door dezure appel heen bijten. Ben blij dat ik werk heb. Zijn genoeg mensen die graag met mij zouden willen ruilen....

Ik kan zeuren he!

Sorry, maar moest dit eventjes kwijt...

Nee hoor is helemaal geen zeuren.
ik moet na deze week nog 2 weekjes werken en dan begint mijn verlof.

Voor mij was 8 uur per dag ook te veel door bekkeninstabbiliteit, daarom werk ik nu nog 4 uurtjes per dag. En zelfs daar heb ik nog moeite mee.
Kan dan ook niet wachten tot die 2 weekjes om zijn, heerlijk van mijn verlof genieten :)

liefs
Vanessa

Nee hoor is helemaal geen zeuren.
ik moet na deze week nog 2 weekjes werken en dan begint mijn verlof.

Voor mij was 8 uur per dag ook te veel door bekkeninstabbiliteit, daarom werk ik nu nog 4 uurtjes per dag. En zelfs daar heb ik nog moeite mee.
Kan dan ook niet wachten tot die 2 weekjes om zijn, heerlijk van mijn verlof genieten :)

liefs
Vanessa

zeuren? waar heb je het over, ok je bent rond de 3 maand, maar die waren voor mij net zo vermoeidend als nu met 6,5 maand hoor
donderdag 29 weken.
ik werk nu ook minder, max 6 uur achter elkaar en ja dat is ook al vermoeiend, bij 8 uur word ik oververmoeid en krijg ik harde buiken dus dat doe ik niet. mijn diensten waren trouwens tussen de 8 en de 20 uur (slaapdienst)

nu 6 dagen rust gehad en nog had ik gister een pijnlijke harde buik.
nog 4-5 weekjes dan verlof, en het mooie weer begint, super wou dat het al zo ver was

groetjs sabine

Hoi heppy,

Ik kijk er ook wel naar het verlof uit... Kunnen we ook de volledige aandacht op jezelf en het kindje richten.

Maar als ik nu al vrij zouden hebben tot september zou het ook niet goed zijn... ik zie weer wel ook als afleiding..

Misschien kan je je uren iets inkorten??
Wij gaan ongeveer gelijk op.. Ik denk dat ik half aug verlof op neem (4 weken voordat ik uitgerekend ben) en jij??

Su6...en ik denk dat de tijd idd heel snel gaat net zoals de 1ste maanden!

Liefs, Liselotte

Hoi heppy,

Ik kijk er ook wel naar het verlof uit... Kunnen we ook de volledige aandacht op jezelf en het kindje richten.

Maar als ik nu al vrij zouden hebben tot september zou het ook niet goed zijn... ik zie weer wel ook als afleiding..

Misschien kan je je uren iets inkorten??
Wij gaan ongeveer gelijk op.. Ik denk dat ik half aug verlof op neem (4 weken voordat ik uitgerekend ben) en jij??

Su6...en ik denk dat de tijd idd heel snel gaat net zoals de 1ste maanden!

Liefs, Liselotte

Terug
Bovenaan