Nog 4 nachtjes slapen tot NOD en uitslag laatste IUI

Hoi allemaal,

Nog 4 nachtjes slapen en dan weten we of deze 6e en laatste IUI is gelukt of niet en of we definitief door moeten voor IVF.
De afgelopen IUI's had ik zoiets van we zien het wel maar nu ik zo dicht tegen de NOD aanzit begint het toch wel steeds vaker in mijn gedachten op te komen. Het is zo definitief als ook deze IUI niet doorgaat en ik zie best wel tegen IVF op na de voorlichtingsavond van vorige week waarbij ik van de verhalen accuut buikpijn kreeg(hahaha).
Een jaar geleden hadden we omdat toch al een keer natuurlijk zwanger ben geraakt best wel een goed gevoel bij IUI maar nu na 5 en bijna 6 mislukte pogingen weet ik het allemaal even niet meer.
Wat baal ik hiervan zeg. De hoop dat deze poging misschien toch is gelukt groeit met de dag maar ik ben ook zo bang dat we weeeer teleurgesteld zullen worden.

We hebben gisteren nog iets geks gedaan. We hebben samen met vrienden een wintersportvakantie geboekt. Als deze IUI mislukt hebben we volgens planning namelijk in april de eerste IVF en we wilden perse voor die tijd nog weg. Maar wat als deze IUI wel is gelukt of het lukt voor de IVF nog een keer op een wonderlijke manier net als vorig jaar......hihihi! Nou jaaaaa ik heb besloten om zowiezo mee te gaan. Als ik zwanger blijk dan kan het me denk ik echt niet meer schelen dat ik daar in het zonnetje in de sneeuw een boekje moet lezen en niet kan skien. Dan zit ik gewoon dagen te genieten van een zwangerschap. Je bent er dan toch uit he! Maargoed aan de andere kant voelt het ook wel raar hoor om dit al in je wachtweken te boeken.

lfs inge

hoi inge,

wat spannend ik hoop het echt voor je en leuk dat je op wintersport gaat ik hoop dat je er naar toe gaat om uit te rusten en bij te komen van al die misselijke ochtende die je misschien hebt ik zal voor je duimen en hoop over een paar dagen te lezen dat je zwanger bent.

groetjes linda

Ha Inge,

Dat gaat toch eigenlijk best al weer snel he? Nog 4 nachtjes...
Ja, ik weet het, het lijkt natuurlijk wel eeuwen maar voor je het weet is het al weer zover.
Ik hoop het zo voor jullie.
Zou toch een fantastische afsluiting zijn van dit jaar!

liefs, Gonnie

Lieve Inge,

Veel succes deze laatste dagen. Ik kan me goed voorstellen dat het even moeilijk is, je gaat toch weer een stap verder de mm in als dit mislukt.
Sterkte!

Liefs Astrid

hoi inge

last best zeggen ze wel eens en wij gaan heel hard duimen dat je dit waar gaat maken en je op de wintersport boekjes kan gaan lezen!!!!!!
Nog vier dagen wachten is vier dagen te veel....

liefs rozemarijn

Hoi,

Heel veel succes de komende dagen. Even met zijn allen heel hard duimen en wie weet....
Misschien een gekke vraag, maar in de wachttijd naar de IVF toe, mag je dan geen IUI's meer? Na de 6e IUI ben ik ook aangemeld voor IVF en blijkbaar was toen de druk van de ketel, want bij de 8e IUI was het dus raak.
Overleg eens met je gyn. Misschien wil je het wel helemaal niet hoor, dan heb ik niets gezegd, maar je kunt het natuurlijk altijd overwegen! Er zijn nl. veel verhalen over dat na 6 IUI pogingen de kans heel klein is, maar heb ondertussen met veel vrouwen  kennis gemaakt die ook meer dan 6 pogingen gehad hebben en uiteindelijk ook nog zwanger zijn geraakt (zelfs iemand na de 16e!!!!).

Succes!

Groetjes Bianca

Hai meid,

Wat spannend, aftellen geblazen! Nou, in ieder geval een fijne vakantie alvast, mocht ik het vergeten. En we horen het wel.

Ik ga duimen!

Groetjes Sabrina (Sab)

Hoi,

Nog 3 nachtjes te gaan en nog geen tekenen van een naderende ongi. Ik merk wel dat ik er dit keer steeds meer op ga hopen terwijl ik de afgelopen pogingen vrij relaxed was.

Bankie, bij ons komt je op de wachtlijst nadat je de IUI hebt afgerond en het beleid is dat ze geen IUI's meer doen als je op de lijst staat voor IVF. Als het na 6 pogingen niet is gelukt dan gaan ze er niet meer mee door. Als ik jou zo hoor is het dus wel zinvol. Ik vind het fijn om te horen dat het na 8 pogingen toch is gelukt. Na 5 mislukte pogingen had ik toch het idee dat het niet meer ging lukken. Ik hoop maar dat wij geluk hebben met IVF.

lfs inge

Terug
Bovenaan