Nog 4 uurtjes......help je mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Even een vlug vraagje aan jullie of tenminste aan degene die dit berichtje op tijd nog lezen. Mijn dochtertje, Angelina (3-2-2007), doet mee met een baby van de maand wedstrijd. Vandaag is de laatste dag en na middernacht kan er niet meer worden gestemd. Wie onder jullie zou ons willen helpen een stem uit te brengen? Ga naar: http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php

Alvast heel erg bedankt!

Martica.

Ik lees wel vaker dit soort oproepjes.....maar ik begrijp het eigenlijk niet zo.....waarom is het zo belangrijk dat jouw baby een baby van de maand wordt dat je overal dit oproepje plaatst?

gr mama van MD

waarschijnlijk kun je er iets mee winnen

ik heb op dr gestemd hoor leuke foto trouwens

gr ilona

Dank je wel Ilona voor je stem. De wedstrijd is inmiddels afgelopen. Mama van MD: de wedstrijd is helemaal niet belangrijk of zo maar gewoon voor de FUN. Ik zie niet in waarom er dan geen oproepje geplaatst kan worden op een dergelijke site als deze. Het is de bedoeling dat je mensen vraagt om te stemmen op je kindje. Zo sit de wedstrijd in elkaar. Elke maand zijn er heel veel kindjes die meedoen aan zulke online wedstrijden. Het is gewoon leuk om mee te doen, ook al win je niet. Anderen denken er misschien weer anders over, maar ik weet zeker dat er een heleboel mama's zijn die hun kindje opgeven en stemmen werven, tenslotte zijn de sites voor baby van de maand altijd vol kandidaatjes!

Terug
Bovenaan