Nog 4 weken werken!!

Vandaag een gesprek gehad op mijn werk.
Ik heb nog wat vakantie staan en overuren.
Ik zal deze voor mijn verlof opnemen, wat betekent dat ik 14 Oktober voor het laatst werk.
Ik zal langzaam mijn clienten gaan overdragen en alles in orde maken voor mijn collegas hoop dat ik Dan over ongeveer 2 weken alles in orde heb en vanuit huis nog het ea kan doen tot 14 okt.
Is wel een opluchting dat ik niet meer zo lang hoef te werken.
Hoe staat het ervoor met de anders mama's.
Wanneer hebben jullie verlof of nemen jullie eerst ook nog vakantie op of plak je dat achter je verlof aan?

Groetjes Mar

Hoi mar!

Wat een lekker vooruitzicht hè!
Mijn laatste werkdag valt op 19 oktober.
Ik neem twee weken vakantie mee die ik achter mijn verlof aan plak.
Als mijn uren het toe laten wil ik 17 en 19 oktober ook vrij nemen maar denk dat dat niet gaat lukken. Dan zou mijn laatste werkdag 13 oktober zijn.
Dat klinkt wel erg lekker haha.
Ben wel toe aan mijn verlof en het werk ondertussen aardig zat pfff.

Liefs Danielle

ik werk in d egehandicaptenzorg, veel verzorging en tillen dus dat maakt het wel zwaar. Ik werk nu 50 % , heb me half ziek gemeld. Ik werk nu halve dagen, wat voor mij goed te doen is. Ik moet nog tot 5 november, dan heb ik verlof. Hoop dit vol te houden tot die tijd want neem het liever na die tijd op. Heb ook nog wat dagen staan.

Liefs Marie

Wat heerlijk he? We kunnen aftellen!

Ik werk door tot 1 november. Dan heb ik 6 weken voor en 10 weken dan als alles volgens palnning verloopt. Ik hoop natuurlijk dat de kleine meid zich wat eerder meldt, dan kan ik wat langer van haar genieten.
Doordat ik zelfstandig werk heb ik helaas niet meer als deze 16 weken. Hopen dat er niet eerder wat gebeurt want dan heb ik geen inkomen meer.

S6 met de laatste loodjes!

Lfs Esther

Fijn dat je het zo kon regelen! Geniet er maar lekker van!

Mijn verlof begint 10 november. Ik werk tot 4 weken voor de uitgerekende datum (als het lukt :))
Heb mijn vakantie voor dit jaar al gehad en wil mijn dagen sparen voor de zomer. Dus heb 16 weken verlof, kijk er heel erg naar uit.
Laatste 4 weken zullen wel zwaar zijn, maar kan niet wachten totdat ik ons mannetje in mijn armen heb..

Groetjes Kim

Mooi dat je al bijna verlof hebt! Ik heb ook nog (te) veel verlofdagen volgens de baas. Dus ik neem 4 weken zwangerschapsverlof van te voren, en plak er 2 weken verlof voor en na de bevalling, neem ik na het wettelijke verlof ook nog 2 weken vrij. Dus heeeel lang niet werken.

Weten jullie al wat jullie gaan doen tijdens het verlof, voor de bevalling. ik ben totaal niet gewend thuis te zitten, dus hoor graag leuke ideeën!

Ow wat klinkt dat heerlijk!!!
Ik ben net als Esther zelfstandige en heb niet meer dan 16 weken betaald verlof.
Ik werk door tot 16 november, neem dan 1 week onbetaald verlof en dan 4 weken voor en 12 weken na...
Duurt voor mij dus nog meer dan 8 weken...
Ik voel me erg goed, het is te hopen dat ik het vol blijf houden!
Wel heb ik half oktober mijn laatste schooldag, ik volg ook nog een HBO opleiding en ben bezig in jaar 2. Dan moet ik nog wat dingen afronden, maar heb ik twee maanden voor en twee maanden na de bevalling géén school...
Tijdens mijn verlof ga ik echt klusjes doen die zijn blijven liggen :)! Ik heb al twee kids van 9 en 6 en heb nog bijna 2 jaar foto's van hun om in te plakken! Lijkt mij een mooi rustig klusje!
Daarnaast nog veel bij vriendinnen op visite die ik de laatste tijd een beetje verwaarloosd heb omdat ik zoo druk ben.... En verder dagdromen en uitkijken naar de baby!!

Wat gaat het hard he...eerste schreven we allemaal stukjes over de spannende eerste 13 weken en nu al over het verlof wat gaat komen...
Geniet ervan!!

Groetjes

Terug
Bovenaan