Nog 5 dagen en een nacht

A

Anoniem

Guest
Morgen nog 5 dagen en dan mijn NOD... Pff vorige week vloog echt voorbij hopelijk deze week ook.
echt niet leuk meer dat wachten. Je gaat je vanalles in je hoofd halen of je inbeelden. dingen zien die je eigenlijk altijd voeld maar nu extra opvallen omdat je er anders nooit zo op let. Ik heb wat last van mn borsten en veel afschijding, mijn tepelhoven zijn groter en iets donkerder en het slijmvlies van mn vagina is donkerder (sorry) en ook af en toe wat buikpijn. Maar is dat niet altijd zo, zo voor de NOD. Ik heb geen idee, heb er nooit eerder zo opgelet vanuit dit oogpunt. Ik weet van wat ik me er ubberhoubt nog van kan herinneren van toen ik zwanger was van mijn 2 zoons 4 en 6 jaar geleden dat ik volgens mij helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes had voor de NOD.. WHAHAHA. Ja buikpijn en huilen om een reklame stukje op tv.. dat was bij mijn oudste en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was, zo'n soort oergevoel zeg maar en bij mijn jongste Ik heb werkelijk geen idee. volgens mij alleen niet ongesteld worden. Duss waarom zou ik dan nu allemaal klachtjes voelen.. zit dus puur tussen mijn oren volgens mij Whahah.. over 5/6 lange dagen weten we meer

o spannend zal voor je duimen dat ze zaterdag weg blijven die rode duivels..
Ik heb zaterdag ook mijn nod.
En voel vanalles rare ongi gevoel. Moet zo maar ineens huilen. Lichaam kan zo raar doen.
Ik heb nog nooit eerder mee gemaakt. Dit wordt ons eerste kindje. Dus weet ook al helemaal niet wat je kan voelen.
Maar hoop dat het snel zaterdag is..
Succes met wachten..

liefs shasta

Hai meid,

wat een gevoelens allemaal hé?! Om compleet getikt van te worden... Ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat het snel zaterdag is!! Weet je: omdat de wil zo groot is kan je je soms ook dingen inbeelden die er niet zijn, dat hebben de meeste van ons al zo ervaren maar in jouw geval gaan we er gewoon vanuit dat je hartstikke zwanger bent!

Good luck!! Duim, duim, duim!!!

Liefs Lynn.

O spannend shasta, ik duim voor je dat je zaterdag een positieve test in handen hebt.

Lynn, je hebt helemaal gelijk, bij alles wat je voeld denk je "o j, het is raak, ik ben vast zwanger..." terwijl je dt soort dingen elke maand voeld maar ze nooit opvallen omdat je er dan met hele andere ogen naar kijkt. En zeker omdat het voor mij de laatste ronde zal zijn en we dan pas volgend jaar voorjaar weer verder gaan ben ik helemaal geobserdeerd voor alles wat ik voel dat misschien dan wel eens kan duiden op een zwangerschap. Maar ben niet heel emotieoneel zoals bij de eerste.. alleen wat snel op mn teentjes getrapt. dus ik doe echt uiterst mn best om met mijn voetjes op de grond te blijven. en elke keer als ik even ga zweven moet ik mezelf even weer op aarde roepen.... anders is de teleurstelling zo groot als het toch niet zo blijkt te zijn... maaar mijn god wat is dat moelijk whahahahaha

Dat is ook zo, het duurt voor jullie dan weer een hele poos..... Maar lieverd: je mag altijd dromen en in je gevoelens opgaan want dat hoort er ook bij en is heel normaal....ik loop ook altijd 2 weken alles te onderzoeken en te bekijken.... Hahaha! Maar geef de hoop niet op ook al voelt het anders als voorheen misschien is het gewoon hartstikke raak!!!

Ik hou je in de gaten! Knuff Lynn

Oh wat spannend!!!
Kan het me helemaal indenken. Mijn nod is pas 18 nov dus deze week kom ik nog wel door maar dan volgende week.....Oh de dagen kruipen voorbij! Ik zal voor je duimen!!

Spannend!! Duimduim!

We halen ons idd van alles in ons hoofd.. Ik voel nu ook van alles maar dat had ik vorige ronde precies hetzelfde dus het zal wel niks betekenen..

Good Luck!

Liefs

Ha we lopen weer gelijk proudmommie, ik ben ook de 12e aan de beurt. Ik heb het heel druk en let nu niet zo op pijntjes en dat geeft veel rust eigenlijk haha.

Ik heb genoeg afleiding met een dochtertje van 16 mnd en een man met een gebroken arm die dus he-le-maal niks kan doen met haar en niet mag autorijden, fietsen etc. Een strak schema om alles nu voor elkaar te krijgen met hulp van familie. Tot overmaat van ramp gister zelf ook van de trap gevallen (wat ook een evt. zwangerschap niet bevordert denk ik) en een hele blauwe arm en pijnlijke schouder. Maar ja er moet toch getild, verschoond en gebadderd worden ;-)

Terug
Bovenaan