nog 5 dagen

hallo allemaal ,nog 5 dagen en dan is het zover dan kom ik er waarschijndelijk achter of de clomid heeft gewerkt want dan is mijn nod ,ik ben nu erg verkouden vooral mijn neus messchien stomme vraag maar kan dat ook een zwangerschapskwaaltje zijn?
nou iedereen veel succes ermee.
gr mutske

Hoi Mutske,
Ergens heb ik wel gelezen, dat het een kwaaltje kan zijn, dat je slijmvliezen wat gaan opzetten. Maar hoe dat dat voelt? Ik had er de vorige keer toen ik zwanger was geen last van. Verder lopen er nu wel veel mensen te snotteren, dus dat kan natuurlijk ook. Hopelijk niet natuurlijk voor jou. Spannend dus. Nog even afwachten. Vandaag heb ik zelf mijn eerste ongi-dag. Nu maandag met clomid beginnen en mijn afspraak maken voor de 12 e dag in mijn cyclus (13okt)voor de follikelmeting en de evt. actie daarop(?) Wat zou ze kunnen doen?
Groetjes, en sterkte je komende dagen!
Ik ben benieuwd!
A3

hoi a3 bedankt voor je berichtje,ik moest van dag 3 t\m dag 7 clomid slikken en daarna op dag 8 bij gyn komen om te laten kijken of mijn ei groeide en toen op dag 12 ,toen 14 en toen dag 17 en toen was mijn ei gesprongen oja en we moesten op dag 14 samenlevingstest doen en dat houd in dat je avond of ochtend van te voren gemeenschap hebt en dan kijken ze of er zaadjes van je vriend in mijn baarmoeder zwemmen. en ik heb afgelopen maandag bloed moeten prikken om te kijken of de stof progesteron in me zit dat is een stof die je nodig hebt om zwanger te worden.
dit was het wel een beetje nou ja beetje,maar het is voor een goed doel he
veel succes en ik hoop dat de clomid bij je werkt!!!
gr mutske

hoi mutske
ik ga duimen dat het echt zo is hoor! alleen soms houd je lichaam je iedere keer weer zo erg voor de gek (tenminste bij mij wel), en toen ik een keertje zwanger werd volede ik helemaal niks (maar goed, dit is ook weer mis gegaan). Dus we gaan ervoor! Dan doe ik deze maand ook mee, want ik lif\g er savonds weer iedere avond aan te denken.

Terug
Bovenaan