A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik moest hier ff me verhaal kwijt, want kan het verder met niemand bespreken.
Over 5 daagjes gooi ik de pil weer aan de kanten. Ik had een nieuwe pil gekregen, omdat ik steeds doorbraakbloedingen had.( er is toen ook een echo van m'n baarmoeder gemaakt ter controle, gelukkig was alles goed)
Ik heb toen een 3 fase pil gekregen, maar die bevalt HELEMAAL NIET!!!
Heb enorm last van stemmingswisselingen, buikpijn en hoofdpijn.
Omdat we straks toch graag voor een 2e kindje willen gaan proberen, hebben me man en ik het er over gehad en stop ik nadat deze strip op is.
Nou daar ben ik dus enorm blij mee. Weg met die rommel.
En we gaan er niete cht voor klussen, we hebben zoiets van we zien wel wanneer het raak is. ( Over Yordi hebben we een jaar gedaan)
Maar als ik er aan denk, dan krijg ik al helemaal weer de kriebeltjes enz.
Ook omdat Yordi volgende maand jarig is, heb ik ook dat ik steeds meer aan de zwangerschap en bevalling terug denk.
Dus verheug nu toch wel al stiekem op een klein beebje in m'n buik.
Liefs marielle en yordi 16.01.08
Ik moest hier ff me verhaal kwijt, want kan het verder met niemand bespreken.
Over 5 daagjes gooi ik de pil weer aan de kanten. Ik had een nieuwe pil gekregen, omdat ik steeds doorbraakbloedingen had.( er is toen ook een echo van m'n baarmoeder gemaakt ter controle, gelukkig was alles goed)
Ik heb toen een 3 fase pil gekregen, maar die bevalt HELEMAAL NIET!!!
Heb enorm last van stemmingswisselingen, buikpijn en hoofdpijn.
Omdat we straks toch graag voor een 2e kindje willen gaan proberen, hebben me man en ik het er over gehad en stop ik nadat deze strip op is.
Nou daar ben ik dus enorm blij mee. Weg met die rommel.
En we gaan er niete cht voor klussen, we hebben zoiets van we zien wel wanneer het raak is. ( Over Yordi hebben we een jaar gedaan)
Maar als ik er aan denk, dan krijg ik al helemaal weer de kriebeltjes enz.
Ook omdat Yordi volgende maand jarig is, heb ik ook dat ik steeds meer aan de zwangerschap en bevalling terug denk.
Dus verheug nu toch wel al stiekem op een klein beebje in m'n buik.
Liefs marielle en yordi 16.01.08