Nog 5dagen.........

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moest hier ff me verhaal kwijt, want kan het verder met niemand bespreken.

Over 5 daagjes gooi ik de pil weer aan de kanten. Ik had een nieuwe pil gekregen, omdat ik steeds doorbraakbloedingen had.( er is toen ook een echo van m'n baarmoeder gemaakt ter controle, gelukkig was alles goed)
Ik heb toen een 3 fase pil gekregen, maar die bevalt HELEMAAL NIET!!!
Heb enorm last van stemmingswisselingen, buikpijn en hoofdpijn.
Omdat we straks toch graag voor een 2e kindje willen gaan proberen, hebben me man en ik het er over gehad en stop ik nadat deze strip op is.

Nou daar ben ik dus enorm blij mee. Weg met die rommel.
En we gaan er niete cht voor klussen, we hebben zoiets van we zien wel wanneer het raak is. ( Over Yordi hebben we een jaar gedaan)
Maar als ik er aan denk, dan krijg ik al helemaal weer de kriebeltjes enz.
Ook omdat Yordi volgende maand jarig is, heb ik ook dat ik steeds meer aan de zwangerschap en bevalling terug denk.
Dus verheug nu toch wel al stiekem op een klein beebje in m'n buik.

Liefs marielle en yordi 16.01.08

Hoi Marielle,
Spannend he!!!Het leuke is dat niemand om je heen het weet!!!
Ik geniet me je mee!
Groetjes Roos.

Hey,

Wat leuk en spannend, doet me een beetje denken aan mijn derde dat was ook zo van o de pil is op weet je wat laten we gelijk maar stoppen!
3 weken later was het al raak  whow..

Veel succes en veel plezier met maken van beebje..hihi

Gr MJ

Ja ik vind het nu ook al weer super spannend!!!
En ben erg blij met dit leuke forumen dat ik het hier wel lekker kwijt kan.
Kga in feb naar de huishoudbeurs met me vriendin en we gaan dan ook langs de 9 maanden beurs. Kan met hetzelfde kaartje, dus kan ik daar misschien alvast wat leuke ideetjes opdoen.
Och het kriebelt zoooooooo.

Liefs marielle

Hallo Marielle,

Jaaaa, dat is weer zo spannend!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb dat eigenlijk een beetje gemist, want bij mij was het de tweede keer gewoon raak. Maar het is allemaal weer zooooo leuk en spannend. Ik hoop dat je snel aan de zwangere kant mag toevoegen, want ook daar is het erg gezelli. Ik heb bij de eerste er ook een jaar over gedaan, maar goed ik ben niet meer begonnen met de pil en de  was dus  na één poging zwanger van de tweede..   Ja vandaag alweer 7 weken.( ik heb trouwens vroeger ook een 3 fase pil geslikt, ik vond dat ook echt een drama!!!!)

Succes ermee en geniet ervan....

Groet Suus

Hoi Marielle,

Spannend!!! Ik snap helemaal wat je schrijft! Ons zoontje is ook bijna een jaar (een liefdevol voor geklust, hihi!) en ook wij gaan voor een tweede. Ik had een spiraaltje en heb eerder laten verwijderen en we zouden eerst een tijdje veilig vrijen, maar dat werkte niet we  zouden het geweldig vinden een tweede, maar dit is natuurlijk altijd afwachten.

Donderdag was m'n nod maar nog geen duiveltjes, als ik morgen nog geen duiveltjes heb dan gaan we testen.

Geniet van alle kriebeltjes!!!

Liefs Lientje

Nou daar ben ik ook weer eens! Het is al een hele poos geleden dat ik op dit forum was. Ik ben van het februariforum 2008. Mijn dochtertje Fébe is 25 februari geboren. Ze is ons tweede kindje. Ons zoontje wordt 5 januari 5 jaar. Mijn dochtertje en zoontje schelen dus 4 jaar. Best lang, maar ons zoontje was niet gepland en het heeft even geduurd voordat ik toe was aan nog een kindje.

Nu hebben we dus twee kindjes, maar helaas gaat de opvoeding met ons zoontje niet helemaal vanzelf vanwege het feit dat hij een hechtingstoornis heeft (klinkt heel zwaar.....). Dat zorgt ervoor dat hij best wel wat aandacht kan vragen en daar is soms moeilijk mee om te gaan.

Eigenlijk is het bij mij best wel aan het kriebelen voor een derde kindje............Aan de ene kant. Aan de andere kant ook weer niet.
Jeetje, dan lees ik jullie verhalen over dat jullie er al weer voor gaan of al zwanger zijn en dan ben ik toch best een beetje jaloers hoor........Hihihi.

In ieder geval heel veel succes!!
En geniet ervan!

Liefs Gerrie.

ooowhh, spannend! En heel veel succes natuurlijk!

Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan