A
Anoniem
Guest
tot mijn NOD!
Ik ben best wel een beetje zenuwachtig.
Zoals julie weten zijn wij voor een tweede bezig.
Ik moet zeggen dat ik wel een goed gevoel erover heb , maar ja het blijft spannend.
Mocht ik niet ongesteld worden dan test ik pas 16 juni , want dan zitten we in Disnyland Parijs en hebben we misschien ons eigen sprookje.
Ik heb gelukkig wel genoeg afleiding , want we gaan aankomend weekeinde naar de Efteling met mijn schoonouders , zwagers en schoonzusje en zondag gaan we naar middelburg.
Die week ben ik vrij en trouwt op dinsdag een nichtje en donderdag gaan we naar de Toppers.
Dan is het nog 1 week en dan gaan we naar Disneyland Parijs.
Ik probeer er niet te veel aan te denken , maaar automatisch doe je dat wel.
Ik ben de laatste dagen ook best wel moet en heb af en toe steekjes onderin mijn buik.
Ik heb ook het idee dat mijn borsten wat opgezet zijn.
En mijn tepels zijn al een paar dagen vuurrood. Ze doen gelukkig geen pijn , maar zijn wel gevoelig.
Ik doe expres geen test , omdat ik niet teleurgesteld wil worden.
Ik wacht dus nog maar even.
En dat duurt zo lang
Ik moest het even kwijt.
Groetjes Jessica
Ik ben best wel een beetje zenuwachtig.
Zoals julie weten zijn wij voor een tweede bezig.
Ik moet zeggen dat ik wel een goed gevoel erover heb , maar ja het blijft spannend.
Mocht ik niet ongesteld worden dan test ik pas 16 juni , want dan zitten we in Disnyland Parijs en hebben we misschien ons eigen sprookje.
Ik heb gelukkig wel genoeg afleiding , want we gaan aankomend weekeinde naar de Efteling met mijn schoonouders , zwagers en schoonzusje en zondag gaan we naar middelburg.
Die week ben ik vrij en trouwt op dinsdag een nichtje en donderdag gaan we naar de Toppers.
Dan is het nog 1 week en dan gaan we naar Disneyland Parijs.
Ik probeer er niet te veel aan te denken , maaar automatisch doe je dat wel.
Ik ben de laatste dagen ook best wel moet en heb af en toe steekjes onderin mijn buik.
Ik heb ook het idee dat mijn borsten wat opgezet zijn.
En mijn tepels zijn al een paar dagen vuurrood. Ze doen gelukkig geen pijn , maar zijn wel gevoelig.
Ik doe expres geen test , omdat ik niet teleurgesteld wil worden.
Ik wacht dus nog maar even.
En dat duurt zo lang
Ik moest het even kwijt.
Groetjes Jessica