Ik heb nog steeds dezelfde symptomen, temp hoog, onzettende dorst, vaak plassen, gevoelige tepels, soms misselijk vooral als ik nog niks heb gegeten...
Oja ik heb net de bloed-uitslag te horen gekregen van een vriendin van mij die in het zkh werkt, was voor of ik een goed eisprong heb gehad....
Nou ik heb een SUPER eisprong gehad want mijn waarde is 122!!!!!!!!! Je moet boven de 20 uitkomen om een goede eisprong te hebben gehad en de vorige dat ze dit hadden getest was het 28 en nu 122!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De arts-assistent zegt dat er een hele GROTE kans is dat ik zwanger ben....
Ik mag vrijdag al testen maar ze zegt dat ik beter maandag kan testen, maar als ik niet kan wachten dan mag ik vrijdag al testen!!!!!!!!
JEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik houd jullie op te hoogte...
liefs..
MoMo
Oja ik heb net de bloed-uitslag te horen gekregen van een vriendin van mij die in het zkh werkt, was voor of ik een goed eisprong heb gehad....
Nou ik heb een SUPER eisprong gehad want mijn waarde is 122!!!!!!!!! Je moet boven de 20 uitkomen om een goede eisprong te hebben gehad en de vorige dat ze dit hadden getest was het 28 en nu 122!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De arts-assistent zegt dat er een hele GROTE kans is dat ik zwanger ben....
Ik mag vrijdag al testen maar ze zegt dat ik beter maandag kan testen, maar als ik niet kan wachten dan mag ik vrijdag al testen!!!!!!!!
JEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik houd jullie op te hoogte...
liefs..
MoMo