nog 6 dgn!!!!

Ik heb nog steeds dezelfde symptomen, temp hoog, onzettende dorst, vaak plassen, gevoelige tepels, soms misselijk vooral als ik nog niks heb gegeten...

Oja ik heb net de bloed-uitslag te horen gekregen van een vriendin van mij die in het zkh werkt, was voor of ik een goed eisprong heb gehad....
Nou ik heb een SUPER eisprong gehad want mijn waarde is 122!!!!!!!!! Je moet boven de 20 uitkomen om een goede eisprong te hebben gehad en de vorige dat ze dit hadden getest was het 28 en nu 122!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De arts-assistent zegt dat er een hele GROTE kans is dat ik zwanger ben....
Ik mag vrijdag al testen maar ze zegt dat ik beter maandag kan testen, maar als ik niet kan wachten dan mag ik vrijdag al testen!!!!!!!!

JEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik houd jullie op te hoogte...

liefs..
MoMo

Hoi MoMo,

Wat een goed nieuws joh, heerlijk dat het allemaal zo goed gaat. En nu maar duimen he.... en wachten, wachten, wachten (grrrr, lastig is dat he!)
Ik hoop het voor je!

Liefs,
Joan

Spannend Momo, het klinkt goed !!!! In ieder geval dus nog tot vrijdag wachten, wat lijkt het nog ver weg he?
Ik hoop dat ik snel goed nieuws van je lees.

Liefs,
Luna

Hoi Momo,

Geweldig nieuws van je eisprong, zeg...
Spannend voor je of het a.s. vrijdag raak zal zijn!

Probeer je niet al te veel te verheugen, dan valt het ook niet tegen als het nou niet meteen lukt, meis...
We gaan natuurlijk uit van het positieve maar je weet het niet, hé.

We duimen hier flink voor je!
Sterkte deze daagjes,
groetjes Suus

Hoi,

wat spannend joh!
Ik wil je niet teveel hoop geven maar dat had ik ook (ben nu 7 weken zwanger). Ik hoorde alleen de uitslag steeds pas wanneer ik weer naar de gyn moest. Mijn eigen eisprong was goed. De eerste maand met clomid was het ook hoog en toen zei de gyn 'het is dat je hier weer zit anders zou ik zeggen dat je zwanger was', en de tweede maand clomid was ook hoger en dus zwanger!!!
Ik duim voor je hoor!

Groetjes, Irene.

Oh Irene dat geeft me zeker HOOP!!!!!!!!!!

Ik hoop echt dat deze dagen snel voorbij gaan en dat het vrijdag al aantoonbaar is...

Had de gyn geen verklaring voor dat het de 1e ook hoog was, misschien een mislukte zwangerschap ofzo???

xxx
MoMo

Hoi Momo,,

Jeetje, wat spannend joh!! Ik hoop voor je dat je voldoende afleiding kunt vinden deze week en dat hij snel voorbij vliegt!!!

Ik hoop het zoooo voor jullie!

Liefs moi xxx

Hoi Momo

Jeetje echt spannend. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je gek wordt van dat wachten. Probeer toch je gedachten ergens op te zetten, anders duren de dagen wel erg lang. Ik zal voor je duimen. En je laat het vast wel horen.

Duim voor je.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan