nog 6 weken

Over 6 weken ben ik uitgeteld maar ben zooooooooooooooooooo nieuwsgierig dat ik soms hoop dat hij een week of 2 eerder komt hahaha.
Wat zijn die laatste weekjes vreselijk zeg alles is nu klaar de box staat in de kamer dus komt maar op, ik heb al tijd geen werk meer dus hoef ook niet uit te rusten omdat ik net pas verlof heb gekregen.

Nou meiden succces allemaal en denk dat jullie net zo ongeduldig zijn als ik hoop ik!!!!

Nou ik moet nog 3 weken voor de uitrekendatum, maar ze is nu al van harte welkom, kan ook niet wachten.....

Straks weer voor controle, dus ook altijd spannend.

Hoi Hoi,

Ookal is het mijn 4de, ik vind het ook weer spannend hoor. Gelukkig zie ik niet tegen de bevalling op. Ergens hoop ik ook dat de baby een week of 2 eerder komt maar dat zal toch niet want mijn andere 3 kinderen waren ook (ruim) overtijd.
Vandaag nog 6 weken en 3 dagen....
Afetllen maar.......
Groetjes

Wij hebben vandaag alle babyreut weer neergezet; box in de kamer, ledikantje omhoog, wagen weer op standje-baby en de maxicosi opgesnord.

Moet nog wel alles wassen en de finishing touch doen,dus de kleine moet nog ff blijven zitten! (8 feb uitgerekend,dus moet lukken!)

Terug
Bovenaan