Nog 6wk tot verlof, wie...

A

Anoniem

Guest
nog meer?
en hoe voel je je tot nu toe?

ik moet zeggen dat ik wel errug uitkijk naar mijn verlof, werk nu nog 40u pw!

Hoi Lizette,

ik moet nog 4 weken, dat wil zeggen, dat ik vrijdag over 3(!) weken mijn laatste werkdag heb! Ik ben ook al aan het aftellen. Niet omdat ik geen zin meer heb om te werken (ik werk ook 38 uur), maar meer omdat ik me dan helemaal kan voorbereiden op het een en ander. Kamertje in orde maken, leuke dingen kopen, huis aan kant maken (hoezo nesteldrang?)
Heerlijk idee he, straks lekker thuis!

Succes nog!

Gwendolien

Hoi Hoi....

Heerlijk he??? Ik hoef nog maar 3 weken te werken (vrijdag 20/1) is mijn laatste dag! Jeetje wat gaat dat snel zeg, niet dat ik het werken al beu ben hoor, ik mag niet klagen ik werk maar 16 uur per week en dan ook nog eens op de woensdag en de vrijdag....echt heerlijk. De meiden van de zaak ga ik dan ook echt missen, maar als mijn verlof ik ga dan komt het echt wel heel dichtbij!!
Dan ga ik foto's laten maken voor het geboortekaartje en de laatste dingetjes doen...erg leuk en kijk er dan ook echt naar uit!

Iedereen succes

Mniek31   maart forum

ik moet nog 10 weken tot m'n verlof...... was het maar zover!!

Hallo allemaal,

Ik heb a.s. DONDERDAG mijn laatste werkdag, en daar zie k errug naar uit.
Krijg steeds meer steekjes, krampjes, en harde buiken, de kleine is al iets ingedaald, en dat voel je.

Je bent (nog) meer met je lichaam bezig in deze periode van de zwangerschap, en je hoofd staat dan ook niet meer naar werken merk ik.
Dus ik houd nog even vol, en dan ga ik heerlijk genieten en rustig aan doen!

Succes allemaal nog even!

Sannes
34 weken

Terug
Bovenaan