nog 7 dagen te gaan en dan......

A

Anoniem

Guest
hoi meiden voor ij is het nog 7 dagen aftellen (zucht).
ik voel me alleen niet al te goed de afgelopen weken, super moe
het gevoel hebben dat je niet vooruit komt nu al 2 dagen de hele dag miselijk en weeig gevoel in me maag, ook voel ik me een beetje vreemd. En kreeg ik gisteren weer steken in me rechter zij bij me eijerstok (dit voelt raar)

Zou he dan raak zij na 4 rondes ? Wie heeft die enorme vermoeidheid ook? en van die rare steken weet me dan soms geen raad.  Het zou natuurlijk ook weer gewoon mijn lichaam zijn die me voor de gek houd maar ja.

Trouwens vandaag maakte vriendin nummer 3 bekend dat zij zwanger is en ondertussen hebben zij allemaal al een groeiende buik en is er bij mij nog niets, (soms erg moeilijk) maar ja heb ze maar een leuk kaartje gestuurd om hun natuurlijk wel te feliciteren (tip voor als je ook duwn voelt) het lijk misschien stom maar op die manier kan ik me gevoel toch een beetje met hun delen.

kan iemand mij antwoord geven op mijn vragen hoop het.

liefs mariska

Hoi Mariska,

Ik hoop voor je dat het 'raak' is, laat je het ons wel even weten?

Wel vervelend he, dat wachten?

Gr. Roos

HOi
Als ik het zo hoor zou het wel eens raak kunnen zijn.
Maar zeker weten....helaas
Omdat we het zo graag willen gaan we elk pijntje en prikkeltje ontleden.
Afwachten is toch het enige wat we kunnen doen maar natuurlijk hoop ik met je mee
groetjes Pam

thansk Pam ik zelf hoop natuurlijk ook soms is het gewoon verwarrend welke ronde zit jij en wanneer is jou nod dag?

groetjes, Mariska

Ik zit in ronde 3 maar mijn NOD   was afgelopen vijdag. dus dit is mijn 5 de dag over tijd. Maar mijn test was gisteren negatief. Geen idee wat me te wachten staat. Het schijnt dat ik het beste na 3 dagen tot een week nog een keer moet testen. Het liefst test ik de hele dag door. Ik ga proberen om het tot maandag uit te stellen. Als het dan negatief is dan weet ik in iedergeval dat ik niet zwanger ben. Ga ik woensdag testen dan en het is negatief dan moet ik weer testen. Maar goed voor hetzelfde geld zit ik morgenochtend weer met mijn staafje op het toilet....Ik ontleed nu echt elke zweetdruppel uit mijn lijf of daar misschien in staat geschreven ZWANGER maar tot nog toe vlot dat ook niet echt haha

Terug
Bovenaan