nog 7 nachtjes en dan TESTEN!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb volgende week maandag mijn NOD kan dan dus gaan testen. erg spannend, kan eigenlijk nu al niet meer wachten, maar ja zal wel moeten he!
Zijn er meer meiden die volgende week maandag hun NOD hebben.
Die nachtjes zijn trouwens wel raar voor mij, moet de nachtdienst in, dus overdag slapen en ´s nachts werken. nouja, gaat het meestal ook wel wat sneller.

Groetjes Judith

Hoi Judith,

Ik heb maandag ook mijn NOD. Heb geen idee wat ik er dit keer van moet verwachten. Hebben niet veel kunnen klussen tijdens mijn ei. Waren bij familie op visite, en zoonlief van 2 lag bij ons op de kamer. Niet ideaal dus. Wel geklust toen we thuis kwamen.   Waarschijnlijk net voor de eisprong. Dus hopelijk nog net op tijd! We zien het wel. Begin weer van alles te voelen, maar ben nu al zo vaak voor de gek gehouden dat ik het wel zie volgende week. Het enige dat ik niet kan plaatsen zijn de krampen. Die heb ik altijd met de eisprong. Maar dit keer blijf ik ze houden. Zijn niet mijn darmen, want dat loopt goed. Als ze blijven na de NOD ga ik toch eens naar de HA. Toen ik van zoonlief zwanger wilde worden had ik die krampen niet. Misschien komt het door de Mirena?? Het is in ieder geval niet prettig!
Ik ga voor je duimen volgende week! Jij ook voor mij?

Groetjes, Kat

Hoi,

Wanneer jullie het echt niet meer vol kunnen houden hebben ze op baby brabbel.com
 testen die je 4 dagen voor je verwachte menstruatie  al kan gebruiken... Geen idee hoelang de levertijd is hoor, misschien dat dat ook wel '7 nachtjes' duurt! Ze zijn in ieder geval niet duur. 3 stuks voor 4,50!! Heb net een aantal besteld voor mijzelf en 2 collega's zodat we met elkaar lekker kunnen stressen en testen!

Suc6 groetjes Ineke

hallo,

dank je wel Ineke voor de tip, ik had ook al andere test gevonden uit een ander berichtje, die ook gevoelig zijn vanaf 4 dagen voor de NOD, maar dan nog ben ik bang dat ze later pas positief zijn.

Kat, lijkt me lastig als je dingen voelt die je niet kan plaatsen. Ik weet niet of het door de Mirena komt heb zelf al die tijd de pil geslikt, dus heb er geen ervaring mee. Het zou misschien wel kunnen, als je bedenkt wat er allemaal van binnen gebeurd!!
sorry kan je niet helpen.
Duimen doe ik zeker, voor ons allebei.
Is het voor jou de eerste ronde of niet? voor mij wel, ben dus heel erg nieuwsgierig

Groetjes Judith

DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

Hoi Judith,

Toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik 3 dagen voor mijn NOD getest met een test van het kruitvat. Deze was toen al licht positief. Op NOD goed positief. Wil dit keer niet vroeg testen, omdat we met familie weggaan dit weekend. En als ik het dan weet kan ik vast mijn mond niet houden. Voor deze poging is het mijn derde ronde. Heb in dec. 2004 mijn Mirena laten verwijderen. Was na 3 rondes zwanger, maar dat ging in april mis. Maar goed, dit hebben we al een keer eerder meegemaakt. In 2002 een miskraam, na 11 rondes proberen. Dit ging na  9 weken mis. Was toen na 4 maanden weer zwanger van onze zoon. Hopen dat we dit keer weer vlot zwanger zijn, en dat het nu weer goed gaat. We weten dat het goed kan gaan. En al die kwaaltjes? De eerste maand na de miskraam wist ik bijna zeker dat het weer raak was. Niet dus. Vorige maand weer allerlei verschijnselen. Weer niks. Heb nu besloten dat ik het wel zie. En als het deze maand niet gelukt is, klussen we volgende maand gewoon weer verder!
Nog maar een weekje, en dan weten we allebei meer.

Groetjes, Kat

hoi,
ik kan me goed voorstellen dat je bijna niet kunt wachten.
ik heb anderhalve week geleden ook een test gedaan was toen ongeveer de 32 ste dag van mijn cyclus negatief!!
volgens de berekening op babybrabbel.org heb ikeen gemiddelde cyclus van 36 dagen.
nu zit ik al op 41 dagen en ik heb me voorgenomen niet te testen voor het weekend.
maar het is gewoon moeilijk om te wachten op je nod en dan heb je nog wel eens de neiging om te vroeg te testen.
nou nog even volhouden de nachten zijn om voor je het weet.
succes ermee en hou ons op de hoogte.
groetjes pally

hallo meiden

Ik heb vanochtend tegen beter weten in toch maar getest, zo voor de nachtdienst, moet vanacht namelijk werken, maar helaas, was nog negatief, is ook eigenlijk te vroeg. ik heb een cyclus van 27 dagen dus ipv maandag zondag al mijn NOD, en dan 4 dagen ervoor is woensdag ochtend, maar dan heb ik geen ochtendurine haha, dus dan maar 's avonds na het slapen. ben zo benieuwd, mijn ouders weten er al van en volgens mijn vader zie ik er al "zwanger" uit, ja geen buikje maar in mijn gezicht, wat het is weer ie niet zo goed en beschrijven kan hij het zeker niet, maar ja, laten we het hopen, ik moet zeggen dat hij vaker gelijk heeft haha

Groetjes Judith

Hoi Kat,

jeetje al 2 miskramen gehad, wat lijkt me dat verschrikkelijk, denk je dat je zwanger bent en over 8 maanden (de eerste maand zit er dan al op)  mama, gaat het hele feest niet door. Ik hoop dat dat me nooit zal overkomen, maar ja daar hebben we gelukkig niets over te zeggen. Ik hoop voor je dat het deze keer raak is en dat het dat dan ook blijft. zal extra hard voor je duimen.

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan