Nog 7 weken te gaan!!!

Lieve meiden,

Vandaag (alweer) 30 weken zwanger! Weer een mijlpaal. Nig 2 weken te gaan en dan mogen we gelukkig in ons eigen ziekenhuis bevallen. Ik hoop natuurlijk dat ze voorlopig nog even bij mama blijven zitten maar toch.....die 32 weken zijn voor ons ook heel belangrijk!

Omdat ze met 37 weken gaan inleiden, hoef ik nog maar (nou ja, maar.....) 7 weken!!!!!
LET THE COUNTDOWN BEGIN!!!!!!!!!

Iedereen een fijne zondag, rust lekker uit.

Liefs Lynn.

Aaaaah meid bij jou gaat het echt snel he. Als ik me bedenk dat mijn zoon met 41 weken kwam zou ik nu nog 11 weken te gaan hebben... Pfffff, het klinkt Ooooo ver weg!

Maar ja, het aftellen is in ieder geval voor zo'n beetje iedereen van deze mamaclub begonnen!

Joepiiiiiiiie!

Liefs

Jeetje meid!Waar blijft de tijd,..nog fftjes en je heb de tweeling in je armen,..geweldig,..zie je er al naar uit??Nou ik bbegin aan mn 17de week, maar goh,..wat heb ik er al zin in om te bevallen.Is echt zo dag, die je je elk jaar weer herrinner, van begin tot end!
You go girl!!!!Nog ff genieten van het zwanger zijn,,...en over 7 weken,....
Fijne zondag nog!
Liefs Nance

Hai Nance,

Jaaaa, ik kijk er heel erg naar uit en mijn man volgens mij nog meer. Haha! Ik hoop uiteraard wel dat ze nog minstens 5 of 6 weken blijven zitten, dus dat ze niet uit zichzelf denken: "we gaan eruit". ;-) Ze moeten natuurlijk wel gezond zijn als ze deze wereld in komen.

Echt genieten van de zwangerschap doe ik niet, althans kan ik niet goed omdat ik zoveel mankeer maar de wetenschap dat ik zoiets moois en bijzonders toch heb mogen mee maken, koester ik enorm!

Jeetje, jij alweer in je 17de week? Gaat zeker hard meid. En ik las dat je een zoon krijgt! Top! 2 meiden en 2 jongens, gaaf hoor.

Jij ook een fijne zondag. Liefs

Hey Lynn,

Jeeeeetje wat gaat dat snel zeg!! Ben jaloers ik moet er nog 14 ;) haha!

De tijd vliegt voorbij he, tot de 20 weken leek het wel eeuwen te duren en daarna gaat het ineens hard!
Ik ga vanavond naar mijn eerste yoga les joepie!

Fijne dag vandaag! xx

Terug
Bovenaan