nog 7

nog 7 dagen en dan krijg ik de eerste echo!

ik kan niet wachten!
ben echt aan het aftellen.. erg he!

ben nu vandaag precies 8 weken en volgende week maandag dus 9. ben benieuwd of het dit keer wel goed is. ik hoop het zo! na 3 miskramen zijn we wel klaar voor een babytje.

genieten jullie een beetje van het mooie weer dit lange weekend?

groetjes muppetje

oh spannend he!!!
Ik heb vrijdag mijn eerste echo, ben dan tussen de 7-8 weken. echo zal uitwijzen hoe ver precies.
echt genieten van het weer doe ik niet echt. Voel me zo belabberd, heb vrij weinig zin ergens in. en dat met twee kids die hier rondstuiteren....haha! Komt goed!
Ik hoop zo voor je dat jou echo goed is! Dat heb je zeker verdient!!
We houden elkaar op de hoogte goed?

Liefs

Jaa spannend! Ik zal nog even moeten wachten op de echo ben nu bijna 5 weken dus nog even geduld.

Ik kan nog aardig genieten van het weer ben gelukkig met vlagen misselijk dus dat scheelt, al merk ik wel dat ik teveel wil doen en ben dan weer erg moe. Gelukkig red ik het nog met onze kleine van 2.

Ben zeer benieuwd naar alle echo verhalen!

xx

Hey Muppet1903,

Spannend hoor, ik heb ook maandag mijn eerste echo met 7 weken. (doordat ik ook in februari een miskraam heb gehad krijg ik hem nu al)

Ik kan ook bijna niet wachten...
En vindt het ook super moeilijk, eng en spannend.

Helemaal nu mijn collega vandaag heeft verteld dat ze 12 weken zwanger is... ik wil toch nog even wachten met het vertellen maar maakt het niet makelijk.

ik hoop dat alles goed is ik zal voor ons beide duimen en ben benieuwd naar je verhaal maandag!

groetjes kimberley

hey kimberley

nu moeten we beide nog maar 6 dagen wachten hihi.

leuk dat je ook moet maandag. kunnen we samen aftellen.
ik ben er veel te veel mee bezig, dat weet ik maar wil het nu zo enorm graag!

groetjes muppetje

Terug
Bovenaan