Nog 8 dagen!

En dan lekker verlof. Deze week nog 5 dagen en volgende week maar 3. Wat is het toch ineens hard gegaan. Heb er wel zin in hoor, maar vraag me ook een beetje af wat te doen met al die vrije tijd. Kan wel elke dag schoonmaken, maar dat is nou ook weer niet m'n hobby.

Hoe bevalt het jullie, en misschien nog tips om te doen waar ik nog niet aan gedacht heb?

X

Je went gauw genoeg aan je verlof! Ik heb nu net een week verlof. Ben 35+2 weken zwanger. Er zijn genoeg dingetjes die je kan oppakken. Zo zit ik veel achter de naaimachine en laat al mijn creativiteit los. Poetsen komt er nauwelijks van omdat ik niet zo lang kan staan. Dat doe ik in ettapes, elke dag een beetje. Gebruik de tijd vooral om je energie op pijl te krijgen, dat zul je nodig hebben voor de bevalling. Als je moet bent ga dan gerust even liggen. Niets moet, morgen is er weer een dag!

heb al een tijdje "verlof"
soms wel moeite om de tijd te vullen

veel rusten en relax doen
online shoppen
echt shoppen als je dat nog kan
laatste dingen in de babykamer doen?

ipv een ooievaar (die vrienden blijjkbaar niet meer regelen) heb ik een welkomstschilderij gemaakt met een heel groot baby-elfje op een wolkje en daar komt haar naam op! en die komt heel groot voor het raam

ik ben vandaag maar even bezig geweest met fondant en marsepein. Op marktplaats een mal gehaald met een pip-style motievje. en ik maak alvast keine vogeltjes en bloemetjes. Straks met kraamvisite doe ik op elke muffin of beschuit (weet ik nog niet) naast muisjes eentje van op. Is toch net wat leuker.
Ik ga wel eerst kijken hoe ik uit die bevalling kom voor ik besluit om muffins te maken of beschuit/koekjes met muisjes.

huishouden, extra schoonmaakklusjes of huishoudelijke klusjes zijn niet aan de orde.
lekker film kijken of series op dvd ook niet.
een goed boek lezen lukt ook al niet
misschien ideeen voor jou, maar ik red het allemaal niet meer.
dus ik lig veel in bed want krijg zere heupen van de bank.

moet zeggen dat ik wel een prachtig uitzicht en groot raam heb.

Gelukkig belt mijn man soms in de pauzes om mijn dag te breken, mijn pleegzusje belt bijna elke week, vrijdags bel ik mijn beste vriendin en soms vaker als ik gek wordt. 1 dag in de week komt thuiszorg en 1 ochtend in de week komt Tamarah poetsen. en een andere vriendin komt 1xweek eten. Elke dag zit ik achter mijn geraniums het schoolritme van ophalende en wegbrengende ouders te bekijken.
Verder geen afwisselingen

Vandaag weer wat moeite met de dag vullen. het is vooral lastig als je overal te moe voor bent.
Ik hoop dat jij straks je dagen beter kan invullen hihihi

Ik zit al vanaf week 22 thuis en ben 32 weken zwanger. En probeer elke dag een beetje in huis te doen. Wordfeud is een verslaving geworden, veel lezen. Ben begonnen met breien. Bakken(alleen kreeg ik commentaar van mijn vriend dat ik teveel maakte haha). Verder lees ik dan veel..

Ik moet na deze week nog 2 wkn werken en dan begint mijn verlof ook. Heerlijk kan niet wachten. Heb dan nog ffies 2 weken de tijd voordat de kleine gehaald gaat worden.
Gelukkig heb ik al 2 boefies rondlopen, waarvan er 1 naar school gaat en de ander 2 ochtenden naar de peuter. Dus mijn ritme blijft eigenlijk net zoals altijd. Rennen en vliegen, hihi.
Heb ook nog wel wat dingen die gedaan moeten worden dus hoef me niet te vervelen in me verlof!

Succes nog ff met je laatste werkdagen en voor daarna lekker genieten van je vrije tijd komt wel goed hoor!!!

Liefs

ik ben nu 32,5 week heb eigenlijk pas over 1,5 verlof maar zit in ziektewet. vermaak me prima.. heb het druk met de kids. en ga smiddags lekker poosje liggen.. alleen savonds verveel ik me nog wel.. das wel jammer.. lekker van genieten hoor..

Ik zou nog 2 weken moeten werken, maar heb vandaag geregeld dat ik volgende week donderdag mijn laatste dag heb. en wat kijk ik er naar uit! een baaldag vandaag, dus dan is het idee om straks niet meer te werken helemaal een verademing. ga nog wat puntjes op de i zetten in huis op mijn dooie gemakje en verder mijn borduur ABCtje afmaken van Woezel en Pip :)

Bedankt voor de tips, ik denk dat er zeker veel gelezen gaat worden, ben niet zo creatief maar cakejes maken is indd wel een idee!

Terug
Bovenaan