heb al een tijdje "verlof"
soms wel moeite om de tijd te vullen
veel rusten en relax doen
online shoppen
echt shoppen als je dat nog kan
laatste dingen in de babykamer doen?
ipv een ooievaar (die vrienden blijjkbaar niet meer regelen) heb ik een welkomstschilderij gemaakt met een heel groot baby-elfje op een wolkje en daar komt haar naam op! en die komt heel groot voor het raam
ik ben vandaag maar even bezig geweest met fondant en marsepein. Op marktplaats een mal gehaald met een pip-style motievje. en ik maak alvast keine vogeltjes en bloemetjes. Straks met kraamvisite doe ik op elke muffin of beschuit (weet ik nog niet) naast muisjes eentje van op. Is toch net wat leuker.
Ik ga wel eerst kijken hoe ik uit die bevalling kom voor ik besluit om muffins te maken of beschuit/koekjes met muisjes.
huishouden, extra schoonmaakklusjes of huishoudelijke klusjes zijn niet aan de orde.
lekker film kijken of series op dvd ook niet.
een goed boek lezen lukt ook al niet
misschien ideeen voor jou, maar ik red het allemaal niet meer.
dus ik lig veel in bed want krijg zere heupen van de bank.
moet zeggen dat ik wel een prachtig uitzicht en groot raam heb.
Gelukkig belt mijn man soms in de pauzes om mijn dag te breken, mijn pleegzusje belt bijna elke week, vrijdags bel ik mijn beste vriendin en soms vaker als ik gek wordt. 1 dag in de week komt thuiszorg en 1 ochtend in de week komt Tamarah poetsen. en een andere vriendin komt 1xweek eten. Elke dag zit ik achter mijn geraniums het schoolritme van ophalende en wegbrengende ouders te bekijken.
Verder geen afwisselingen
Vandaag weer wat moeite met de dag vullen. het is vooral lastig als je overal te moe voor bent.
Ik hoop dat jij straks je dagen beter kan invullen hihihi