nog 8 weekjes te gaan

he meiden , nou heb nog 8 weekjes tegaan voor dat het gaat gebeuren, helaas intereseeert het me gewoon niet meer, heb vele malen ruzie met me man, omdat we geen geld hebben naja alleen om de vaste lasten te betalen en meer niet.

Verders doe ik alles in huis, plus onze dochter, liefst zou ik dit kind iemand anders gunnen dan ik, ik zou wel van kindje houden net zoals onze dochter maar trekt het de laatste maand niet meer, moet alles doen, geen geld voor geboorte kaartjes ook nog geen eens uitgezocht omdat me man helemaal niks leuk vind wat ik leuk vind, ik doe zware dingen en ook nog eens de dieren verschonen wat eigenlijk niet mag.Ik draaie gewoon door en denk niet meer aan de zwangerschap is dat ik op controle moet en de kleine voelt dat zijn de momenten waar ik aan wordt herrinert dat ik zwanger ben.

Sorry dat ik zeur maar ik zie het gewoon ff niet meer zitten en zeker nioet voor de bevalling.

iemand ook zo iets mee gemaakt tegen einde van de zwangerschap

liefs

nee ik heb dat gelukkig niet mee gemaakt wel geen geld hebben datis heel erg klote gelukkig had ik ouders die mij goed hielpen dat je alles in huis moet doen vindt ik echt niet kunnen zeker omdat hij gewoon thuis is niet dat mijn vriend nou zo'n poetswonder is maar sins ik zwanger ben doet hij wel de kattenbak en zo maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen hoe moeilijk je het nu hebt het kan alleen beter worden en hopen dat je man snel een baan vindt

dank je silvy

Ja me man is ook zeker geen poets man maar ff de kattenbak enzo, als ik het vraag zegt hij ja is goed maar over 3 dagen is het nog niet gedaan en dan is het al ruim een week geleden dat het gedaan is dus ja dan doe ik het zelf maar wil geen ruzie maken.

maja we zien wel, thnx voor je reactie

liefs

Hi meis, dat klinkt momenteel niet echt als een fijne basis om te bevallen.
Nu is het voor een buitenstaander lastig om de situatie te beoordelen en misschien heb ik het helemaal fout maar.....
Zou je partner zich niet vreselijk k*t voelen dat hij jullie niet kan onderhouden? Ik refereer nu even aan mijn eigen man, die zou zich echt een nul voelen op zo'n moment.
Bovendien weet ik uit ervaring (ook mijn baan eens kwijtgeraakt) dat het best moeilijk is om maar elke baan aan te nemen die voorbij komt. Je bent toch op bepaald niveau geschoold en ik dacht ook, ik wacht tot er iets beters komt.
MAAR, jullie situatie is op dit moment wel zo kritiek
dat je partner zeker met je had moeten overleggen voor hij de baan afketste.
Zijn jullie het, we-praten-nog-eens-even-rustig-de boel-uit- stadium al voorbij?
Heel veel sterkte.
Liefs

he mamamijn, het gaat nu weer goed, het is echt puur dat hij geen baan heeft hij zit al vanaf oktober vorig jaar thuis, toen had hij nog wel een baan maar was uitzend zeg maar kreeg wel betaalt maar geen klus voor hem ( it gebied) ik weet zodra hij weer werkt dat hij helemaal verandert, daarom zeg ik ook mis onze oude gezinnetje.

Ik probeer hem daardoor ook in zijn waarde en laat hem gaan, hij is nu wat vrolijker want hij is weer 2 keer gebeld en volgende week een gesprek dus ja, hopenlijk wordt het wat.

Hij is een persoon die zijn gevoelens niet kan uiten, dus als ik bv iets moois aan hebt iets nieuws, zijn de meeste mannen goh wat heb jij iets leuks aan of wat zie je er mooi uit, nou de mijne zegt ja leuk en meer niet terwijl het wel heel mooi vind,

Daarom heb ik hem pas , ja kweet is niet leuk en eerlijk en kinderachtig, maar heb hem zo kwaad gemaakt dat hij met dingen ging smijten en ging huilen dat moest ff om hem ff te ontladen, kweet is niet goed van mij en is niet goed te praten.

Heb hem nu iets laten zien voor geboorte kaartje via vista print 100 gratis post kaarten alleen verzend kosten moet je betalen, ik liet hem het zien wat ik gemaakt heb en hij zei ja is heel mooi, maar vond post kaart zo zielig , ik zei beter iets dan niets, e dat was ook wel weer zo.

Dus ben blij dat het wat beter gaat maar de rest kwa kattenbak enzo moet ik nog met hem over hebben, nu kan ik het zeker niet omdat ik me linker hand nu niet kan gebruiken zit een soort ontsteking in me hand waardoor het buigen/pakken heel pijnlijk is.

Dank jullie wel voor jullie reactie, ik weet wel zodra ik moet bevallen is hij heel lief voor me en steunt me heel erg dat weet ik honder procent.

liefs

Terug
Bovenaan