nog 9 dagen tot NOD

A

Anoniem

Guest
nou afwachten maar weer...nog 9 dagen tot NOD en zoals altijd buikpijn en misselijk...
trek me er maar niet teveel van aan...
en wacht rustig af...

liefs...

spannend meid he?! heb je altijd last van buikpijn en misselijkheid rond/na je ei?
ik trek ook niks meer aan van me lichaam want die heeft me al meerdere keren voor de gek gehouden!
ik heb over 10 dagen me NOD! dan ben ik op vakantie dus neem testjes mee en toch ook tampons/verbandjes! ik ga er toch beetje vanuit dat het weer niet raak is...is een gevoel ben er ook niet zoveel mee bezig geweest de laatste maand!
Hoop voor je dat ie raak is ...

xxx

Heey meid,

Spannend weer!! Ik zit nog in de klusperiode dus moet nog even tot mijn nod. Ik hoop voor je dat je lichaam je deze keer niet voor de gek houd en dat je straks positief test!!

Veel succes met wachten!
Liefs ciomama

Ik had gister mijn ei en heb nu al branderige borsten! En vorige maand heeft mijn lijf me ook flink voor de gek gehouden. Ik probeer er deze keer dus niet te veel van aan te trekken.Ik hoop voor ons allen dat het nu eindelijk eens raak zal zijn. Liefs.XXXX

@ neomi...

Ik heb altijd buikpijn(voor en na mijn ei zie andere stukjes) maar gister en eergister was het heel extreem en nu valt het weer mee...

maar ja nog even te gaan en dan zullen we wel weer zien...

xxx

Ik heb meestal ook buikpijn rond die periode al vind ik het nu meevallen deze maand, nog 6 dagen tot mijn nod spannend ik hoop dat het bij iedereen raak is deze ronde !

Ik ben nu niet meer zo zeker van mijn zaak dacht echt deze ronde is het raak nu krabbel ik langzaam terug want wil mezelf niet teleurstellen hihi .

succes met wachten ik wacht met je mee .

Terug
Bovenaan