nog 9 maanden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik heb met mijn vriend over kinderen gesproken. Nou hebben we besloten dat we over 9 maanden voor het echie gaan. Mijn vriendinnen zijn allemaal al bezig of al zwanger. Daar ben ik dan best wel jaloers op. Ik wil ook!!!!! maar gelukkig zijn we zover dat mijn vriend ze nu ook wil. Hij beseft nou eindelijk dat we niet eeuwig 20ers blijven. Het lijkt me toch zo fantastisch om zwanger te zijn en een kleintje te hebben. Ik kan haast niet wachten. Eerst nog trouwen over 5 maanden. Dan stoppen met de pil en dan eind van het jaar stoppen met de rubbers. Can't wait!!!!
alle meiden die over hun nod zijn suc6
liefs guppie

En oja nog wat. Ik ben gewoon aan de pil nog, maar heb nou steeds enorme last van mijn borsten. Rond mijn tepels doet het enorm pijn. Kan toch niet zwanger zijn? Of wil ik het zo graag dat mijn lichaam er op reageert misschien? Heeft iemand hier ervaring mee?????
liefs guppie

Spannend, eerst trouwen en daarna stoppen met de pil. Dat wordt een spannend jaar voor jullie!
Ik heb trouwens best regelmatig pijnlijke/jeukerige tepels, bij mij heeft dat niets te maken met een zwangerschap, want ik ben nog niet zwanger. Maar als je het nog  nooit eerder hebt gehad, is dat wel een beetje gek. Misschien ligt het aan nieuwe bh/kleding?  
En als je er langer last van houdt, moet je misschien even naar de huisarts gaan.
Succes!
Groetjes, Sandra    

Nou je het zegt. Ik heb er last van sinds ik nieuwe bh's gekocht heb. Ik zal het in de gaten houden. Bedankt voor je reactie

Terug
Bovenaan