nog aan het genieten van de zwangerschap of aan het aftellen?

Hoi dames,

De tijd vliegt! Nog maar een week of 6 en de eerste zullen gaan bevallen...Genieten jullie nog van het leven in je buik of zijn jullie stiekem al aan het aftellen?

Ik vind het niet erg als onze baby zich niet meteen in week 37 meldt. Ik wil nog wel een week of 6 van deze zwangerschap genieten. Ook al word er af en toe flink geschopt en geduwd en ben ik regelmatig bekaf. Maar goed ik heb dan ook een voorspoedige zwangerschap, zonder echt zorgen. Natuurlijk pieker ik een beetje over de bevalling en van dingen als de Mexicaanse griep kan je ook wakker liggen, maar gelukkig geen hoge bloeddruk of suiker.

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Sacha

P.S. Het forum ligt weer aardig stil. Meer dames met gebrek aan energie? Of druk met babykamer, wassen, poetsen etc.?

Hai

Ik ben nog niet echt aan het aftellen maar merk wel dat het snel gaat nu.
alweer 30 weken.

Heb idd veel minder energie en voel me snel moe, heb niet echt de tijd
om het ervan te nemen en even te gaan liggen. behalve weekend dan neemt me mannetje veel over!!

groetjes 4 kidz.

haai,

ik ben bijna 33 wkn.
Begin er wel een klein beetje klaar mee te zijn eerlijk gezegd!
Mijn lichaam voelt zich niet meer comfortabel met de baby er in.
Rugklachten en bekkenklachten nemen toe net als ze rusteloze nachten.

Heb nu net 1 dag vakantie gehad en heb volgende week nog een week vakantie.
Daarna begint mijn verlof, maar dan begint  onze verhuizing ook.

Dus aan de ene kant mag de baby nog wel even blijven zitten waar ie zit,
Sowieso om goed te groeien, maar hij hoeft van mij geen 7 wkn meer te wachten, laat staan 9 weken zoals bij nr 1.

Groetjeszzz!

ik ben zeker aan het aftellen. kans is groot dat ze ook nog eerder komt, ik hoop ongeveer een week eerder dan maar...te vroeg is ook niet alles.

alles is zo goed als klaar, mijn verlof begint deze week: HOERAAAAA!
dus gewoon de laatste detail dingetjes afhandelen en dan nog even genieten met de dochter die ik al heb. die zal straks toch wel wat aandacht moeten delen.

ik heb nog niet alles voor een thuisbevalling in huis, kreeg een uitzetlijst van hier tot tokiyo van de intaker kraamzorg. ondanks dat ik weet dat ik niet alles ga gebruiken c.q. nodig heb, twijfel ik over dan toch maar naar het z`huis.....we zien het wel weer!

liefs,
hilal
34w

Hey,

Ik ben morgen 31 weken.
En zeker nog aan het genieten.
Voor zover ik er van kan genieten.

Ik heb 't zo druk met de 4 andere kids, het huishouden, manlief ligt al een week ziek op de bank, ik moet nog 4 weken werken...

Vooral onder de douche en 's avonds in bed kan ik echt even met 'de baby' bezig zijn.
Even voelen, hij zwemt soms echt naar mijn hand, leuk hoor.
En nadenken over hoe het straks zal zijn.
Bv wanneer begint de bevalling, hoe, waar ben ik dan, hoeveel kids heb ik om
me heen etc.

Bij de vk van de week bleek dat ie totaal overdwars in mijn buik ligt.....

Dit zal toch echt wel de laatste zwangerschap zijn, dus nog een paar weken mijn dikke beweeglijke groeiende buik.... jaaa.

Met de verbouwing zijn we ook nog niet klaar dus zowel praktisch als gevoelsmatig wil ik heel graag tot zeker 39 weken (= plm 18-8) zwanger blijven.

Lichamelijk kan ik het gelukkig ook nog goed aan. Laat die buik maar groeien!!! Haha.
Misschien piep ik over een paar weken wel anders , maar nu voel ik me nog goed.

Liefs Manda 30.6

Hoi,

Ik ben nu 33wk3dgn en ik geniet nog elke dag!
Heerlijk om op de bank onderuit te zitten en die buik van me alle kanten op te zien stuiteren!
's Nachts niet zoveel last van de kleine, is dan niet zo beweeglijk, alleen mijn buik zit in de weg en ik kan moeilijk op mijn zij liggen door de pijn in mijn banden!
Zoals het nu gaat mag de kleine echt nog zijn volle 7 weken blijven zitten en misschien nog wel langer als het op zijn ouders lijkt... (manlief drie weken te laat, ikzelf drie en een half)

Tuurlijk zijn er dingen die wat minder zijn, maar ik denk dat mijn omgeving er meer last van heeft als ikzelf! Ik loop niet meer zo snel, kind zit met de bips  in mijn milt! Ook kan ik soms een beetje emotioneel reageren op dingen!

Hier is het dus nog gewoon lekker genieten en de beeb komt zodra deze er klaar voor is, daar kan ik weinig over zeggen!

Liefs
Sas

Nou ik ben er wel klaar mee hoor!
Ik zit al 4 weken thuis omdat ik zo moe en uitgeteld ben. Het advies van de gyn is ook rust. En als ik dat niet doe dan heb ik keiharde buiken en kramp dus het moet wel.
Ik ben nu 32 weken en de gedachte dat ik er nog 8 te gaan heb maakt me al moe...
De vorige kwam er met 37 weken uit, ik hoop deze ook.
Ik heb onderdehand  alle klusjes wel gedaan, en nesteldrang heb ik totaal niet. Lekker winkelen of er op uit gaat gewoon niet meer, dus de dagen duren lang.
Ik probeer wel elke dag iets te doen, anders wordt ik gek.
maar onderdehand is mijn inspritatie op, dus laat het mooie weer maar komen dan kan het badje in de tuin, niet alleen voor mn peuter maar vooral voor mijzelf, hihi.

Ben nu 34, 1 weken en ik geniet er nog heerlijk van,...vandaag mijn officiele eerste verlofdag!!!!Heerlijk...
Beetje opruimen, filmpje kijken, uurtje slapen, boodschapje doen...
Als het zo doorgaat en mij zo goed blijf voelen dan mag het van mij nog 7 weken duren!!!
Al zie ik wel op tegen die zomerse dagen (27/28 graden) die er aan gaan komen...hou nog niet echt vocht vast maar wie weet dan.....

Terug
Bovenaan