Nog altijd niet in beweging!!!

Hallo!!!

Even een vraagje, ik ben nu 6mnden en 3 weken oud en heb echt nog geen zin om te rollen-tijgeren-kruipen-staan of wat dan ook.
Mama doet haar best en legt me vaak op mijn buik maar ik vind daar echt niks aan hoor.
Gewoon lekker op mijn rug of op mijn zij en iets in de buurt om te pakken en in mijn mond te stoppen, en ik vind het prima.
Als ik moe word draai ik op mijn zij en stop mijn lekkere  duim in mijn mond, en slapen maar, mama legt  wel een dekentje over me heen.
Bij een vieze luier of honger word ik ook op mijn  wenken bedient dus waarom zou ik me druk maken.  
Zijn er nog meer prinsesjes en prinsjes die er zo over denken????

Dikke knuffel van mij !!!! ( Linde )

Hoi Linde

Ik heb er ook nog niet zo'n zin in hoor!
Ik kan wel rollen hoor, heb het weleens gedaan, maar ik vond er niks aan en doe het dus ook gewoon niet meer. Mijn mama is allang blij hoor....die hoeft me ook niet steeds weer terug te rollen....En ze weet toch dat ik het wel kan. Ik denk eigenlijk dat ik het kruipen ook lekker ga overslaan.. Ik ga wel meteen lopen, dat staat toch veel cooler??

Ik kan wel al mijn eigen flesje vasthouden, dus mama kan nu vanaf een afstandje toekijken hoe ik drink. Vind ik wel leuk, want dat "als een baby op schoot loggen met de fles" heb ik nu wel gehad. Ik ben al bijna groot hoor!

Dikke zoen Stef

Terug
Bovenaan