Nog altijd verkouden

Hoe is het met de andere verkouden kleintjes? Iris is er nog altijd niet vanaf, manlief heeft de griep ook van haar gekregen en oma is ook aangestoken.
Onze kleine meid heeft dus een venijnig virusje onder de leden.

Alles wat er op het moment heerst, blijft maar hangen! De kleinste vorige week diarree gehad, was het over, is ze weer aan het spugen en ook weer dunne luiers!
De oudste is al wéken snipverkouden en heeft ook steeds koorts. En ik zelf lig bijna elk weekend plat met koorts, spugen of keelpijn!
Beterschap met alles. Het wordt tijd dat het weer mooi weer wordt!
Sil

Ons hele gezin heeft 1,5 maand in de lappenmand gezeten, inmiddels 3 antibioticakuren verder ging het weer tot mijn man gisteren zei dat hij weer keelpijn heeft (ooooo neeee!!!!)
Het wordt ECHT tijd voor mooi weer!!!

Sterkte iedereen!

Puk

Hier nog zo'n familie. De kleine is de hele week al snotverkouden en ikke ook.
Hoofdpijn, keelpijn, hangerig, bleeh...
Maarrrrr, volgende week word het weer mooi weer...

...zegt Erwin Krol.

Nu nog maar hopen dat ie gelijk heeft.

Bij ons gaat het nu wel, ons dochtertje is wel al een tijdje een beetje "verkouden", maar ze is gelukkig nog niet echt ziek geweest. Ze hoest wel af en toe en veel niezen (hahaha, ziet er erg grappig en schattig uit) maar verder geen verhoging ofzo en ze is nog altijd heerlijk vrolijk!
Zelf heb ik er wel weer een verkoudheidje op zitten (of ja...het is nog niet helemaal over..) en mijn vriend heeft sins haar geboorte ook al vanalles gehad (griep, buikgriep,verkouden, koorts etc etc ) maar tot nu toe hebben we haar nog niet aangestoken gelukkig!
Maandag krijgt ze haar derde prikjes weer  bah... hoop dat het allemaal meevalt!
Voor iedereen die nog een beetje ziek is: heel veel beterschap en inderdaad: op naar het mooie weer!!!

Terug
Bovenaan