nog bij de verloskundige geweest.

Tja een beetje laat maar ben afgelopen donderdag weer op controle geweest bij de vk. Bloeddruk was nog steeds laag maar dat gevoel had ik wel al.
Even met de vk gehad over mijn onderrug/stuitje. Moet het nog aanzien tot eind komende week (in de hoop dat het echt nog van de vakantie is) en anders contact op nemen met een fysio.. Nou ben nog nooit bij het fysio geweest dus mocht ik gaan waar ik wel bang voor ben aangezien het wel steeds erger lijkt te worden hoop ik dat me dit goed helpt!!

Verder heb ik op aanraden van de vk na gevaagd of ik mijn zorgverzekering kan aanpassen en dit kan!! Weer een zorg minder. Hier ligt de eigen bijdrage voo poliklinische bevalling in het zh (zonder medische indicatie) op 475 euro!!! Daarnaast 4 euro eigen bijdrage kraamzorg per uur. Dit wordt nu allemaal vergoed,. Betaal nu 5 maanden 23 euro per maand meer maar dat haal ik er ruim uit. En fysio krijg ik meer vergoed dus ben helemaal happy!

Probeer nog eens iets te gaan doen want mijn rug sputterd flink tegen...

Dames een fijn weekend..

liefs

Meid doe het rustig aan. Als je naar de fysio toe moet dan hoop ik dat het voor verlichting gaat zorgen. Natuurlijk duim ik voor je dat het eerder over is.

Fijn dat je nog over kan stappen. Dat scheelt weer een leuk bedrag.

ik hoop niet dat je naar de fysio hoeft, maar zo te horen wordt het dus alleen maar erger :( balen zeg.

beter dat je je zorgverzekering kunt aanpassen! meestal kan dat alleen in januari. ik dacht dus ook dat ik veel moest toebetalen als ik in het ziekenhuis wilde bevallen zonder medische indicatie. maar heb ff geinformeerd en het is gewoon gratis! ben bij zilveren kruis verzekerd met aanvullende verzekering van 3 sterren. ben echt zo blij haha. en je hebt dat bedrag er idd zo uit! dat scheelt weer

fijn weekend meid
xxx

Hai lieverd,

Pas je een beetje op met je rug? (hoort wie het zegt) Ik hoop dat de fysio je verder kan helpen, ik ga 2x per week (1x bekken/1x rug) en mij helpt het helaas weinig maar moet ook wel heel eerlijk zeggen dat ik voor het mooie, teveel heb gedaan de afgelopen weken dus ik doe voorlopig ook maar ff echt rustig!

Wel heel fijn dat je wat kon regelen met je zorgverzekeraar, is toch wel een prettig idee he? Ook goed van je vk dat ze met je mee denkt.

Hou je taai en rust lekker uit!

Liefs Lynn.

doe rustig aan met je rug! hoop echt dat je er snel minder last van hebt. en anders hulp van de fysio.

wat fijn dat je je verzekering kan wijzigen :D
scheelt idd een hele hoop en je hebt het er zo uit.

liefs, x

Terug
Bovenaan