nog creatievelingen onder ons?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb gewoon teveel hobby's en vind teveel leuk om uit te proberen.
Hebben jullie dit ook?
Ik ben begonnen met het oefenen op de naaimachine.Gaat redelijk snel als je wat wilt maken.Alleen had deze het begeven en moest gerepareerd worden.
Ach en als je toch niets beters te doen hebt ben ik maar gaan breien.De trui voor mijn oudste heb ik gisteravond afgemaakt en hij is er helemaal blij mee.Alleen jammer dat hij al maat 158 heeft.Dat is zo lang breien ,maar voor Joyce ben ik nog zo klaar.Dus zij is weer de volgende,denk ik.
Eerst maar een badjas voor mijn moeder maken.Deze wilde ze graag voor haar verjaardag.En de goeie is niet te koop,want hij moet lang en lekker wijd zijn.Dus deze ga ik ook maar zelf maken.
Ach zo blijven we bezig!

Groetjes Jessica

Hoi jessica,

Nee, ik ben echt absoluut niet creatief. Ik heb er de rust niet voor, het geduld niet voor en heb er gewoon geen zin in. Kijk liever tv als de kids in bed liggen ipv achter het naaimachine plaats te nemen. Een vriendin van mij is ook echt super creatief, maakt vanalles momenteel!

Lekker toch als dat ontspannend voor je is? Ik moet voor morgen een tractatie maken voor op de peuterspeelzaal voor patrick. Daar moest ik zelfs al even over nadenken. Uiteindelijk heb ik bij AH plastic bekers gekocht met happy birthday erop. Daar haal ik een touwtje doorheen, zodat je het als een 'tasje' vast kan houden, en ik doe er wat snoepjes in. voor de juffen maak ik wat zakjes smaakjes thee leuk aan elkaar en doe er 2 kerstkransjes bij. Hier ben ik al erg trots op, ha ha ha. Als ik verder denk kom ik nog wel op een paar leuke dingen hoor, maar nu doen we het hier maar mee!

liefs miranda

Hoi,

Vroeger was ik nooit zo creatief, maar ik ben de laatste jaren aan een inhaalslag begonnen.
Ik zit op naailes. Lekker burgelijk ! Ik maak eigenlijk altijd dingen voor de kinderen. Ik heb één keer een rok voor mezelf gemaakt, maar dat doe ik nooit meer. Ik ben altijd helemaal trots als ze dingen aan hebben zie ik zelf heb gemaakt. Voor kerst heb ik voor Eva ook een ontzettend schattig stelletje gemaakt.....
Ik heb ook een keer (voor Eva's vierde verjaardag) een tent genaaid. Het was een enorme klus, maar Eva was (en is) er zo ontzettend blij mee:

Ook Carnavals kleding maak ik zelf. Vorig jaar was Eva tijger en Bas clown.

Verder vind ik het heerlijk om met foto's bezig te zijn. Fotobladen maken (bij de Hema) maar nu ook verjaardagkalenders voor mijn ouders en schoonouders. Mijn vader heeft gevraagd of ik zijn agende voor volgend jaar wil maken.

Borduren kan ik ook (kruissteek), maar dat doe ik al een poos niet meer. Op één of andere manier heb ik daar de rust niet voor.

En dan knutsel ik nog van alles met Eva. Eva is een echt knutselkind, dus ik kan mijn hart ophalen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan