Nog een afscheid..

Hoi meiden,

Nog iemand die voorlopig even afscheid neemt van jullie. De afgelopen 3
maanden heb ik hier mijn verhaal kwijt gekund en steun gevonden. Maar
de laatste tijd merk ik dat ik erg verdrietig wordt als ik de berichten
hier lees. Mijn man en ik willen heel graag weer zwanger worden. Een
beetje té graag misschien, want het lukt steeds niet. Ik wil proberen
er wat afstand van te nemen, dat is denk ik beter. En dat betekent ook
even afstand nemen van het forum.

Ik heb in ieder geval heel veel aan jullie gehad en daar ben ik heel
dankbaar voor. Ik wens jullie dan ook allemaal het allerbeste (met 10
kleine vingertjes, 10 kleine teentjes....)

Als het weer wat beter gaat met mij, laat ik weer wat van mij horen. Doei!

Heel veel liefs van Sisi.

Hoi,

Hoop lekker toch gauw weer wat van je te horen! Dan natuurlijk met supergoed nieuws!!
Hou je taai. (je vriend/man ook natuurlijk). Hoop dat het je wat lukt om afstand te nemen,mij lukt het in ieder geval niet echt. Met name die laatste cyclusweek niet... maar goed. Dus ik hoop tot gauw op het 'zwanger zijn', forum.

Groetjes ineke

Jeetje Sisi,

weer eentje minder! Jammer hoor, maar ook wel begrijpelijk.  Ik hoop dat je het allemaal wat van je af kan zetten en dat we daarna snel goed 10teenig-en vingerig nieuws krijgen en zelf hebben natuurlijk ook. Het ga je goed!

groetjes!  

He Sisi,

Ik hoop dat je je snel weer lekkerder voelt. En natuurlijk ook dat jullie niet meer zolang hoeven te wachten op de tien teentjes en vingertjes.

Veel sterkte!! En hopelijk tot gauw!

Liefs Natasja

Lieve Sisi

Ik snap hoe je je voelt. Je wilt zo graag zwanger zijn en daarna een klein kindje in je armen hebben liggen. Je doet er alles aan en het lukt niet. Je leest de verhalen op het forum, je schrijft en steunt anderen. Het helpt je niet met wat je zo graag wilt. Ik zelf en niet zo'n schrijver. Ik lees mee op het forum en hoop dat ik kan schrijven dat ik zwanger ben en dat alles goed gaat.
Ook ik heb een aantal maanden geleden tijd voor mezelf genomen. Ik was zo bezig met zwanger worden.   Het is mijn man en mijn wens om een baby te mogen verwelkomen is ons huis. Tot nu toe heeft dit niet zo mogen zijn. We zijn bijna 3 jaar bezig. Ik ben niet meer de jongste (ben 39 jaar) De wens is er al jaren, helaas was mijn ex tegen kinderen. Hij vond dat ze stonken en dat ze te veel herrie maken. Ik deelde deze mening niet. Na jaren te hebben geleefd met een alcohlist en een klaploper, heb ik hem eruit gezet. Na verloop van tijd kwam ik mijn huidige man tegen en hij deelt wel mijn kinderwens.  En nu lukt het niet om kinderen te krijgen.
Het is moeilijk en ik neem daarom ook afscheid van het forum. Wij gaan het IVF trajekt in, maar eerst eind volgende maand een vakantie naar de VS.

Liefs

Lydia

Lieve Sisi,

Net ook aan Costa geschreven, jammer dat je even afscheid neemt maar goed van je om even afstand te nemen. Ik hoop dat het je helpt om weer wat lekkerder in je vel te komen. Zorg goed voor jezelf  en ik hoop dat voor jou de 2x10  toch ook snel komt.

Liefs, Em

Hoi lieve sisi,

Hoop voor je dat alles goed komt, en hoop dat je weer terug komt op het zwanger forum met super goed nieuws. Veel sterkte en veel geluk wens ik jullie

Liefs nelke.

Terug
Bovenaan