Nog een april mama!

Hoi allemaal,

Ik ben Samantha, 24 jaar oud en nu 6 weken en 2 dagen zwanger van mijn tweede wondertje.

Bij mijn vorige zwangerschap zat ik ook in dit forum en het is superleuk, sterker nog, met deze dames zijn we een nieuw forum op facebook begonnen en eens in de zoveel maanden doen we een Mamameeting. Ik hoop dat het hier ook zo leuk gaat worden.

Weet nu sinds 2,5 week dat ik zwanger ben en was totaal vergeten hoe geweldig die eerste weken zijn haha. Super moe, veel zuur en veeeeeel plassen.
Me net ook aangemeld bij de verloskundige en over 4 weken alweer de eerste echo, spannend!

Vorige zwangerschap liep ik bij de gyn vanwege medicijngebruik voor mijn astma, maar omdat dit nu redelijk onder controle is, mag ik bij de vk blijven en daarnaast krijg ik bij de gyn een aantal groeiechos. Wel fijn om te weten dat het goed in de gaten gehouden wordt. Vanaf week 30 wordt het sowieso de gyn, want ik heb de vorige keer een ks gehad.

Zo, een heel verhaal, sorry daarvoor haha. Ben benieuwd wat ons de komende maanden allemaal te wachten staat!

Gefeliciteerd Samantha!

Fijn dat je gewoon bij de VK mag lopen.

Weer lang wachten he zo'n echo. Ik mag 25 sept.

Ik heb nog niet zoveel klachten heel erlijk gezegd. Alleen mega honger en wordt wel flauw als ik niet eet.
Vorige keer erg misselijk en ochtendziek.

Succes met de kwaaltjes, hopelijk zijn ze zo weer voorbij!

Gefeliciteerd!
Heerlijk hè, die kwaaltjes! Gelukkig gaan ze weer over, in het ergste geval na een maand of 8 ;-)

Vind het ook altijd lang duren voor de echo, gelukkig denken ze hier met je mee en mag je al met 8 weken. Super fijn!

Veel plezier met je nieuwe mamaclub!!!! Hopelijk heb je hier net zoveel plezier als bij ons clubje! !!!

Een hele fijne zwangerschap gewenst en geef Noah een dikke knuffel!!!

Groetjes, Marit!

Terug
Bovenaan