• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Nog een augustus mama

Ik mag me ook melden hier. Heb gisteren positief getest. Net als jullie ben ik als de dood dat het nog mis gaat. Ik loop steeds naar toilet om te kijken of ik niks roods zie. Ik heb in juli een vmk gehad. De dag na de positieve test begon ik te bloeden. Dus dat maakt me nu erg onzeker en een beetje bang. Hopelijk kan ik snel gaan genieten van een gezonde zwangerschap want het zal voor mij de latste keer zijn. Wij hebben al twee zoontjes dus dit wordt onze derde. Als alles goed gaat ben ik denk ik ong 12 aug uitgerekend.
 
Welkom hier!
Idd hopenlijk snel genieten!!! En nu extra vanwege de laatste keer. Hier ook de laatste keer, dus "moet" ook extra genieten en bewust alles meemaken (als dat lukt hihihihi)

 
Terug
Bovenaan