nog een bedprobleempje

A

Anoniem

Guest
Hoi

Heeft er iemand een gouden tip voor mij?
Joyce eet/kluift   1spijl van haar bed op.Ze heeft een houten bedje met een soort spijlen die uit het hout zijn gezaagd.Dus geen ronde spijltjes.Knap he,met 2 halve tandjes!

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Dat is zeker erg knap. Het enige dat ik kan bedenken is Bitex op de spijl smeren waar ze knaagt, dat is zo vier (maar niet giftig) dat ze waarschijnlijk wel stopt.

groetjes Linda

Ik weet niet of het een idee is, maar een paar bijtringen vastmaken aan de spijlen? Met een stoffen lintje, niet te lang natuurlijk dat lintje. Maar misschien wordt daar dan in gebeten.
Succes!

ps. check wel even of de verf van je bedje niet giftig is, maar als je hem in een kinderwinkel hebt gekocht weet je eigenlijk wel zeker dat de verf op waterbasis is.

Hoi Jessica,
Wij hebben dit probleempje ook gehad. Heb internet afgespeurd en afgespeurd en toen ineens is Veerle ermee gestopt.
Heb helaas geen tips voor je, het is alleen erg herkenbaar....
Succes.
Groetjes, Floor

Hieronder een stukje op de website van Pas op Shop (www.pasopshop.nl)

Jippie's Kribbebijters - Sommige baby's die tandjes krijgen hebben de neiging om overal in te bijten. Peuters en kleuters hebben de neiging om overal in te bijten als ze kwaad zijn. In het ziekenhuis zien ze steeds meer dat kinderen splinters in hun mond krijgen. Zo ook in de rand van hun kinderbedje box of ledikantje. We hebben nu al veel positieve reakties gekregen op onze Jippie's Kribbebijters.

Even naar de website en dan slaapkamer veiligheid kiezen.

Groetjes, Marisa

Even een kleine up-date.
We hebben het bedje omgekeerd.Dat is een groot voordeel van een bedje zonder uitgesproken voor of achterkant.Nu zit dus "haar"spijl aan de andere kant.
MAAR dat helpt niet ze draait zich gewoon helemaal om.Dus met haar hoofd naar het voeteneind.Dit zou ook te makkelijk zijn geweest!,maar wel jammer!

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan