Nog een beetje voorzichtig....maar volgens mij toch zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb vanochtend getest en ik zag een heel licht plusje verschijnen bij een Clearblue test. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, dus over een paar dagen doe ik nog een test.
Maar we hebben wel allebei echt een plusje gezien, dus eigenlijk zou ik al heel blij moeten zijn en niet meer moeten twijfelen.
Maar ja, zoals ik het hier al vaker gelezen heb ben ik niet de enige die het nog niet kan bevatten hi hi hi...

Liefs,
JWW

Hoi JWW,

Klinkt al goed!!!!
Ik heb helaas geen ervaring met de clearblue test maar als er al een plusje verschijnt....

Ik hoop je binnenkort te kunnen feliciteren!

Veel liefs Sam

Hoi,
Het voordeel met een digitale test van cb is dat er geen twijfel over kan bestaan!!
Dus staat er een + dan ben je ook echt zwanger!! En staat er een - dan ben je het
ook echt niet.
Dus bij deze van harte gefeliciteerd!!!! Doe over een paar dagen nog maar eens een
test en dan zul je een dikke vette + te zien krijgen.
Liefs Melanie

Idd een plus is positief. Dus van harte gefeliciteerd :D

Liefs Nienke

Gefeliciteerd!!!!!!!! GEniet ervan en als je het voor je eigen gevoel doet, doe er nog een!!!! Maar volgens mij mag je er inderdaad gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent!!!

Hoi JWW.
Spannend hoor en voor als er straks inderdaad een dikke plus verschijnt: van harte en geniet ervan!!!
Lfs Joet

Die plus is een plus hoor....je bent zwanger. Maar snap dat het misschien ook nog wel onwerkelijk is.  Van harte, geniet ervan.

kuz

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Het begint al een beetje beter tot me door te dringen.
Het blijft nog wel even onwerkelijk, maar ik probeer er toch al steeds meer van te genieten.

Liefs,
JWW

Terug
Bovenaan