Nog een bijbehorend vraagje...sex

Na mijn vorige topics, nu een over sex:)
Wanneer begin je er weer aan?
Ik zou het echt nog niet durven met die hechtingen..het is nog zo gevoelig..ben echt bang dat het niet zal gaan..
Hoe zit dat bij jullie? en zijn er meiden met ervaringen met hechtingen en sex?

Ben erg benieuwd!

Ik ben dus een maand geleden bevallen en de zin begint wel weer te komen, vooral bij mn man haha. momenteel is het nog handwerk hoor, zie het ook nog niet zitten en ik vloei nog steeds iets. Vind het niet fris om het nu al te doen. Bij onze oudste was het met 6 weken weer. Denk dat het nu ook weer zo zal gaan.

Ik ben ook geknipt en heb dus een litteken. De hechtingen zijn er nu wel uit mag ik hopen haha. Soms trekt het nog wel, met name als ik te druk ben of te zware dingen til. Ook met regenachtig weer trekt het. Dat laatste heb ik al sinds de vorige bevalling bijna 3 jaar geleden. Met de sex had ik er toen de eerste keer wat last van, het moet even soepel worden daar haha, maar met wat glijmiddel lukt het prima!

Succes en veel plezier hihi!!
Liefs ciomama

Na de geboorte van onze dochter hebben we gewacht tot ik weer ongesteld was geweest. Dit was na zo'n 7 a 8 weken. Was toen ook geknipt maar heb er niets van gevoeld toen we weer vreeën.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik er eerder aan toe was dan mijn vriend; die was bang dat ik al weer snel zwanger zou raken maar ik slikte al weer een paar weken de pil dus dat vertrouwde ik wel.

Wij hadden na ongeveer 3 weken weer voorzichtig sex. Ik had er zelf zoveel zin in haha. We hebben condooms gehaald en zo af en toe hebben we sex, op de dagen dat ik niet vloei dan zeg maar. Hoop dat na mijn stopweek t vloeien enz ook weer over is dan kan t allemaal weer gewoon zoals we gewend waren.

xx

1e zwangerschap, geen scheur, na 2 weken sex, beetje pijnlijk want ik krimp na de bevalling dus het was erg strak. na paar keer ging het goed en na een tijdje kon als vanouds weer, na 7mnd! pas ongesteld

2e zwangerschap, mini scheur en 3 hechtingen, na 3,5 week sex, wederom gekrompen dus het is erg strak en langzaam oprekken dus. Jonna is nu 4 weken dus ik moet nog afwachten wanneer de ongesteldheid komt.

Te diep was beide keren niet fijn, mijn baarmoedermond ligt diep en die is dus wat langer gevoelig. Maar verder gaat het goed. Op dit moment merk ik vooral dat ALLE spieren nog erg verzwakt zijn want ik had juist vooral pijnlijke spieren rond mijn ribben tijdens de laatste keer. Heel onverwacht maar ja

oja vloeien hou je nog wel even last van maar het is minimaal met soms een dagje wat meer.

hoi hoi breek even in van het juli forum. ben nu zwanger van de tweede. maar bij de eerste had ik ook hechtingen en wij hebben gewacht tot ik gestopt was met vloeien en tot na de controle bij verloskundige. het lijkt mij prettiger om te wachten tot de hechtingen helemaal weg zijn en je bent gestopt met vloeien. mocht het allemaal heel strak voelen raad ik aan om een beetje glijcreme te gebruiken dan gaat het allemaal een beetje soepeler en hoef je niet bang te zijn dat je voor jouw gevoel uitscheurt.

succes en natuurlijk ook een beetje genieten niet te bang zijn, dat levert na de hand toch wel pijn op!!
Groetjes marijke

Terug
Bovenaan