A
Anoniem
Guest
Hallo. Ik geef mijn zoontje van 5 weken bv, en dat gaat harstikke goed. Nou zijn we sinds een paar dagen bezig om de laatste voeding (rond 23 uur) een flesvoeding te geven (kan ik ook eens vroeg naar bed om bij te slapen want ik ben half gesloopt haha..), en ook dat gaat goed. Jesse pakt de fles harstikke goed! Ik ga nu zelf ook nog rond 23 uur naar bed, en kolf dan rond 10 uur /half 11 de " voeding van 23 uur" zeg maar.. Handig voor te bewaren als we wegmoeten, en ik wil straks toch weer die voeding ook zelf gaan geven.
Probleem is dat er met het kolven echt niks uitkomt. Ik kom niet verder dan een paar druppels!!! Ik ben nu zo bang dat die voeding zo ver terugloopt dat ik straks die voeding niet meer kan geven OF dat de gehele productie misschien wel minder wordt of zo..
Zit ik me voor niks zorgen te maken? Hebben jullie ook zo weinig "kolf opbrengst" of ben ik een mislukking op dat gebied??
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)
Probleem is dat er met het kolven echt niks uitkomt. Ik kom niet verder dan een paar druppels!!! Ik ben nu zo bang dat die voeding zo ver terugloopt dat ik straks die voeding niet meer kan geven OF dat de gehele productie misschien wel minder wordt of zo..
Zit ik me voor niks zorgen te maken? Hebben jullie ook zo weinig "kolf opbrengst" of ben ik een mislukking op dat gebied??
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)