Nog een dag

Morgen officieel mijn NOD. Gisteren teon ik maar bed ging ineens ongi krampen, dus dacht ik dat ik vandaag wel ongi zou worden. Maar nog steeds niet. Maar heb af en toe nog steeds van die ongi krampen. Dus zal een dezer dagen wel komen. En aangezien ik de chocola al hoor roepen in de kastjes, zal het er wel aankomen. Ben op zich wel blij dat de laatste schooldagen erg druk zijn, want veel tijd om er over na te denken heb ik niet. Want dan zou ik geloof ik gek worden.

Vandaag mijn laatste rapportgesprekken gehad. Nou heb volgend jaar wel een paar kinderen waar we flink mee aan de gang moeten. Weer een nieuwe uitdaging. Nog twee dagen voor de groep en de rest van de week heb ik nog tijd voor mijn ib uren. Gelukkig maar, want er ligt nog wel veel werk en aangezien de kinderen nu ook echt vervelend beginnen te worden, komt het mooi uit.
Kiki, je bent dus niet de enige die er last van heeft. Kan ook aan ons liggen natuurlijk, want ik heb ook super veel zin in de vakantie.
El, wanneer krijg jij vakantie? Moet jij ook nog een weekje of begint die van jou vrijdag ook al?

Gisteren nog een hele tijd met het huis bezig geweest. Volgende week komt het dak erop, dus dan moet de buitenkant alleen nog gestuckd worden en dan is dat klaar. Dus genoeg te doen in de vakantie.

Trouwens kiki, de film van harry potter was echt super. Heb je de boeken ook allemaal gelezen? Ik hoop dat het volgende boek niet weer zo lang duurt.

Ga nog even naar Schalken kijken. Denk niet dat hij gaat winnen. En vanavond voetballen, kan niet meer op voor Nederland.
Spreek jullie snel weer.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Spannend joh!! Ik hoop het zo voor jullie!! Ik ga echt heel hard duimen!!

Bij mij is de ongi goed doorgezet en vandaag al mijn 2e clomid-dag,,,vet chagarijnig!! echt niet leuk hoor,,ook niet voor de kinderen op mijn werk!! Zielig toch voor ze!! Maar het komt goed hoor, ik kan mij er gelukkig wel overheen zetten,,,,en het is voor een goed doel..... maar zo nu en dan denk ik,,,weer opnieuw tempen,,,hopen op een eisprong voel ik al wat zo ja ooo zou het dit zou het dat,,,zo niet oooo zou dat wel goed zijn,,,,niet te vergeten weer al die verplichte klussen!!! Maar ja, nu nog effe genieten van het ongi zijn en de rust!!!!

Ik ga duimen hoor!!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi

Vind het echt knap dat je zo denkt. Positief blijven denken en jullie tijd komt ook, net zo als bij ons, maar duurt iets langer dan we eigelijk willen. Dat clomid wat is dat nu eigelijk? Zijn het gewoon pilletjes die je in moet nemen of spuiten?
Ik kan me voorstellen dat je nu nog lekker geniet van de rust, want om de dag klussen hoort misschien heel leuk, maar na een tijdje heb je het wel even gehad. Tenminste hadden wij wel.
Nou we gaan naar het voetballen kijken.

Tot snel.

Liefs Janna Nienke

He meiden,

lang niks van me laten horen, sorry! Ik ben gewoon compleet afgemat, stond te trillen op mijn benen van vermoeidheid vanmiddag. Nog 1 dagje kinderen, 1 dagje collega's en dan vakantie!!! Laat die zon maar komen!

Harry Potter is gaaf! Ik heb alle boeken al minst 4 keer gelezen en ook nog allemaal een keer in het engels (stel je voor dat dat toch anders is...). Heb je gehoord dat de titel van het nieuwe boek bekend is? Harry Potter and the Half Blood Prince. En die halfbloed prins is niet Harry en ook niet Voldemort (zegt JK Rowling). Ik ben heel benieuwd en ik hoop dat hij inderdaad sneller uitkomt dan de vorige.

Ik blijf voor je duimen hoor, dat het toch raak is (laat die chocola maar lekker roepen in dat keukenkastje!). You never know!

Moi, wie weet komt jouw eisprong net als bij mij toen nu wel goed op gang! Ik hoop het voor je. Stemmingswisselingen is in ieder geval al een teken dat je hormonen werken, haha. Alleen niet zo leuk voor je schatje en die kleintjes op het KDV.

El, hoe staat het leven bij jou? Is je logeetje er weer? Gaat dat ook in de vakantie door?

Een collega kwam gisteren trouwens naar me toe en zei: Is er met jou aan de hand wat ik denk dat er aan de hand is? Ze had "iets" aan me gezien en ik was al bang dat zij het zou merken. Zij heeft een goed oog voor haar omgeving en is heel sociaal, vandaar.

Ik ga even een klein stukje voetbal kijken en hoop dat ik halverwege in slaap val (maar dat ze uiteraard wel door gaan naar de finale).

Liefs Kiki

Zo, even snel in de rust op het forum,,nu was ik al niet de vrolijkste vandaag,,,staan die portugezen ook nog eens met 1-0 voor!! Maar ja wie weet wat er nog gebeurt,,,ik hoop alleen niet op verlening en al die toestanden, want morgen om 5.30 gaat het wekkertje alweer!!

Clomid zijn kleine witte tabletje die je gedurende 5 dagen moet slikken..beginnen op de 3e of 5e dag van je cycles,,,de vorige x begonnen op dag 6, omdat ik ze toen pas kreeg en nu begonnen op dag 3,,ik hoop dat dat in mijn voordeel werkt nu!! Ik heb er nu wel een beter gevoel over dan de vorige kuur,,,toen dacht ik nog,,het zal wel niet aanslaan, maar nu weet ik dat het werkt!! Alleen kan het ook nog zo zijn dat het nu niet aanslaat, maar daar ga ikmaar even niet aan denken brrr

Kiki, wat lekker dat je bijna vakantie hebt,,daar ben je zo te lezen wel aan toe!! Lekker even bijkomen en uitslapen!!

el, hoe gaat het met jou?? Ik hoop dat je geen last meer hebt gehad van bloedverlies!!!

Liefs moi xxx

Hoi meiden, ook ik liet het even afweten. Heb net mijn laatste oudergesprekken gehad. Gisteravond ook een paar uur zitten praten met ouders, dus dan heb je het wel even gehad! Wij hebben pas eind volgende week vakantie. Aanvankelijk wilden we meteen maandag weg, maar het wordt donderdag de 15e (ivm de nationale feestdag in Frankrijk en de nieuwe auto die pas maandag de 12e komt, 12 juli dus hè, terwijl hij er half juni al zou zijn!!)

Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer. Ik denk toch dat het te maken heeft gehad met die harde ontlasting. Ik eet ni veel ontbijtkoek en pruimen dus het gaat wat makkelijker nu... Verder voel ik me erg moe maar nog steeds niet te. Ik ga meteen naar huis 's middags en dan voor het eten een uur slapen. Mijn collega's weten het inmiddels dus die begrijpen het wel. Hele leuke reacties trouwens, een paar waren echt bijna in tranen. Ze hebben natuurlijk ook mijn 'mindere periode' toen ik net bij mijn ex weg was meegemaakt. Plus het hele verhaal van de buurman die wel wat in me zag.

Ja, dat voetbal, leuk hoor. Ik geloof dat die Portugezen al drie keer gescoort hebben. Helaas een keer in eigen doel! Ik geloof dat ik maar eens naar bed ga. Ik was bang dat ik toch niet zou kunnen slapen, maar het is erg 'stil aan de overkant!' Ha, jullie begrijpen het al: ik hou niet van voetballen! Maar ik vind jullie wel lief hoor, blijf maar gerust kijken!

Janna Nienke, ga je morgen al testen?? Ik duim voor je hoor, succes ermee!!

Liefs, el

Hallo meiden

We hebben het allemaal erg druk, geloog ik. De laatste loodjes. Nu al weer lekker weekend. En nog steeds niet ongi. Ik heb ook nog geen last ergens van. Ik durf eigelijk niet te hopen. Maar heb ook geen zwangerschapskwaaltjes, maar niet iedereen heeft daar last van toch?
Ben zonet naar de winkel geweest en ga morgenochtend testen, als ik dan nog niet ongi ben.
Dus nog even afwachten, brrrr. Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk.

Dus jij bent ook al zo'n harry potter fan. Bewaar de boeken altijd tot een vakantie en dan dnek ik dat ik er een hele vakantie overdoe om het uit te lezen. Maar twee dagen later is die alweer uit, vreselijk. Ben erg benieuwd waar het volgende deel dan over gaat.

El, waar ga je heen op vakantie?
En hoe lang?
Wij hebben nog niets geboekt, maar gaan wel even weg. Heerlijk nu al zin in.

Nou dames rust goed uit, want aan jullie te horen zijn jullie inderdaad moe. Zijn jullie niet de enige hoor.

Liefs janna nienke

Terug
Bovenaan