Hoihoi,
Ik lijk wel de enige in dit groepje, maar ik heb er drie. Wilde er vroeger ook 4, maar dat gaat niet meer gebeuren, al heeft dat andere redenen.
Financieel zijn wij niet vreselijk achteruit gegaan op een derde kindje: kleertjes, bedje, box, speelgoed, stoel waren natuurlijk allemaal al aanwezig.
Je wordt ook wel heel handig in het afstruinen van aanbiedingen: ik koop kleding vooruit, dus in de winteruitverkoop koop ik vast voor de herfst/winter erop; Verder heb ik de Zeeman ontdekt: heel goed voor goedkope kleertjes, ondergoed en ook speelgoed (autotjes, kleurboeken, stiften ed). In merkartikelen geloof ik niet, mijn wasmiddel is altijd uit de aanbieding, luiers ook. Boodschappen komen van Dirk vd Broek en van de markt (groenten, fruit, vlees, vis kopen we niet in de super). Marktplaats is geweldig voor duplo, schaatsjes en dat soort dingen, en Koninginnedag natuurlijk (fietsstoeltjes, kinderfietsje, videobanden). Vieze rommel koop ik niet, maar er is nog zo ontzettend veel goed en mooi spul te koop dat ik het echt zonde vind om dingen nieuw te kopen (ik weet hoe mijn zoontje zij spullen toch uitwoont).
Zomervakantie wordt kamperen. Zoiets dus.
Groetjes,
michelle.