nog een dikke week... :-D

volgende week maandag is het zover.. Dan hebben we de keizersnee! Wat ben k blij, ben er helemaal klaar mee op de een of andere manier,misschien komt het wel omdat we de datum weten dat het uiterlijk gebeurd,want echt kwaaltjes heb k gelukkig niet,vaak buikkramp maar das dan ook alles.. Het is al bijna 2 weken aan het rommelen,stiekem hoop k dat de frummel zich eerder aandient, dan weet k toch wat weeen zijn.. Het is zo'n raar idee je koffertje te pakken en naar het ziekenhuis te gaan.. En gewoon geen echte wee gevoeld te hebben.. Maar we hebben er ons bij neergelegd woensdag nog controle in het zkh en vrijdag naar de anesthesist. Het is nu toch wel erg spannend... Nog maar 8 nachtjes "slapen" (in hoeverre dit nog lukt) . Dan hebben we onze lieverd in onze armen...
Iedereen succes met de laatste loodjes.

Liefs daisy

Zo fijn dat je dit uitzicht hebt. Je weet precies van te voren waar je aan toe bent en je kunt daardoor alles goed voorbereiden wat betreft de laatste kleertjes wassen en het beddengoed.
Het is misschien een beetje een tegenvaller geweest toen je het net te horen kreeg dat je niet op een natuurlijke manier ging bevallen, maar dit is achteraf gezien ook wel lekker praktisch toch...

Liefs Ilona

Wij hoeven nog maar 4 nachtjes te slapen en inmiddels ben ik er helemaal klaar voor. Vrijdag intake gehad inzake de opname en de operatie...ben nu veel relaxter!

Heb zoveel pijn in benen, voeten en armen en handen, dat ik eigenlijk wel uitkijk naar de operatie..ben wel klaar met zwanger zijn.

Vrijdag weer paniek in zkh want bloeddruk bleek te hoog 175/95, maar was gemeten met kleine band, dus ik gaf aan dat klopt niet. Nee dat klopte wel. Na ja hele controle weer doorlopen, bloed, urine, CTG, echo en bloedruk was keurig op de afdeling 140/85....dus lekker weer naar huis.

Ohw zooooo bijzonder ons laatste weekendje samen. Heb vandaag wiegje naast mijn bed opgemaakt, koffer staat klaar, manlief blijft bij me slapen in t ziekenhuis, dus kunnen als baby gezond is meteen als gezinnetje samen zijn....

Mijn opalder vd laptop is net stuk gegaan, dus kan maar zo zijn dat jullie ff niets van mij horen, maar moet iemand een nieuwe oplader laten halen, altijd fijn bij een nieuwe laptop..grrrr

Sterkte meiden en hopelijk snel allemaal met mooi babynieuws!

gr Yosha

Terug
Bovenaan