NOG EEN DRUPPEL EN IK ONTPLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
IK WORD GEK VAN ALLES EN IEDEREEN, NIET PERSE OMDAT IEDEREEN VERVELEND IS, MAAR OMDAT IK GEWOON NIET VEEL HEBBEN KAN.
INEENS VAN DE 1 OP DE ANDERE DAG WAS MIJN GEDULD WEG.

ALS IEMAND WAT ZEGT, IS DAT EEN AANVAL, ALS IEMAND RAAR KIJKT BEN IK BELEDIGD, ALS JE NIET WORD AANGEKEKEN IS HET MINACHTEND.

ALLES IS VEEL TE VEEL.
HEB OOK 2 DAGEN STEEDS HARDEN BUIKEN, EN IK MOET VAN V.K. MAAR EEN BEETJE IN BED GAAN LIGGEN.
MISSCHIEN HEEFT ZE GELIJK, MAAR IK KAN DAT NIET, KRIJG IK WEER MIGRANE, EN IK MAG BLIJ ZIJN ALS IK DAT 2 DAGEN IN DE WEEK NIET HEB.

IS ER WEER EEN KENNIS VAN MIJ DIE HAAR KINDJE IS DOODGEGAAN IN HAAR BUIK MET 15 WEKEN, EN DAN MAAK IK ME WEER HELMAAL ZORGEN OVER DIE VAN MIJ, KAN IK WEER 2 DAGEN NIET SLAPEN.
ZIT IK TE GOOGLE OM TE KIJKEN HOE GROOT MIJN BEEB NOU ONGEVEER MOET ZIJN, KOM JE FOTO'S TEGEN VAN DOOD GEBOREN KINDJES AAAAHH.

NA JA SORRY VOOR HET KLAGEN, MAAR IK ZIT ER EVEN DOORHEEN.

XX
MIJ

He Martine,

Wat vervelend nou allemaal. Denk inderdaad dat je het advies van je VK moet opvolgen en af en toe wat rust moet nemen. Moet zeggen dat ik ook snel geirriteerd raak. Had dat met mijn eerste zwangerschap ook. Had het zelf niet zo door, maar kreeg achter af van verschillende kanten te horen dat ik af en toe onuitstaanbaar was. Nou ja dat zal dan wel. En ik zou maar niet te veel op internet zitten speuren, Daar kom je inderdaad veel ellendige dingen tegen. Ik deed dat ook in het begin, omdat ik me over deze zwangerschap zo onzeker voel (bij de eerste had ik dat helemaal niet). Maar van al die berichten wordt het echt niet beter. Ik ga gewoon niet meer opzoek. En als ik het zo lees is het beter dat jij dat ook niet doet. Als je ergens over twijfelt moet je gewoon contact op nemen met je VK.   Vaak kun je dan even langskomen en luisteren ze even naar het hartje en bij jij weer gerustgesteld.
Nou rustig aan meid!

Groetjes,
Sabine

hoi,
ik ben PRECIES HETZELFDE!!! Ik ben ook snel geirriteerd maar dat komt bij mij vooral omdat ik ook steeds bezorgd ben. Ik ben nu 20 weken zwanger en inderdaad zie en hoor ik ook steeds verhalen over kinderen die met 20 weken of 26 weken zwangerschap overlijden. Andere zwangere vrouwen genieten alleen en verzinnen namen, kopen leuke kleertjes, spulletjes etc. maar ik ben nu nog steeds heeeeeel vaak bang dat het toch niet goed blijft aan en ik trek me ook ieder slecht bericht aan (terwijl het veel vaker goed gaat). Zit nu ook in een enorme relatiecrisis met mijn man, hij scheld me de hele dag voorrot (en ik hem). Hij laat de hele dag de hond in ondiepe sloten zwemmen die (in mijn ogen) vol zitten met Listeria-bacterie waardoor ik bang ben een infectie op te lopen en mijn baby te verliezen, hij geeft iedere dag met zijn blote handen rauwe pens aan de hond waardoor ik bang ben voor Listeria-bacterie, een moeder van school heeft met 26 weken haar baby onderweg naar het ziekenhuis verloren en dat heeft ze me nu al meerdere malen verteld en ik trek me dat dan weer ontzettend aan, ik heb nu een ontstoken teen doordat de hond daar keihard op is gesprongen toen hij net uit zo'n vieze sloot kwam en ik krijg geen antibiotica van de huisarts (terwijl ik op internet lees dat amoxicilline geen kwaad kan en volgens mij kunnen die infecties wel kwaad) en inderdaad, ik kan van niemand wat hebben. Ik ben ook erg moe, slaap heel veel en voel me constant aangevallen.
Nou, misschien heb je niks aan mijn geklaag maar misschien lucht het je op te weten dat je niet de enige bent die helemaal niet alleen op een roze wolk zit.
Sterkte en ik hoop dat je snel toch net als de meeste moeders lekker kunt gaan genieten!
liefs,
Addy

Voor jullie allemaal een dikke knuffel!!!!
Hoop dat jullie je gauw een beetje beter voelen en lekker van alles kunnen genieten!

1  troost voor jullie: ook mijn hormonen hebben een loopje met mij genomen, ik ken mezelf wel in jullie.

Heel veel liefs en een dikke  van Hilma.

Enne dat klagen en zeuren mag hoor, ook daar zijn we er toch voor elkaar voor!

Hee martine en natuurlijk de andere dames!!

Ik heb er soms ook last van hoor! Ik probeer nog zo om rustig te blijven maar... helaas!!
heb gisteren nog knallende ruzie gehad met mijn vriend en ben in de auto gestapt om vervolgens 4 uur weg te blijven! Ik kan er nu wel om lachen maar gisteren niet .
Ook mijn leerlingen hebben het soms iets moeilijker met me omdat ik minder kan hebben en sneller op m'n teentjes ben getrapt.
Ik wens je heel veel sterkte met deze moeilijke periode! Over een paar maanden heb je je knul in handen ( jongentje toch of niet?) en is niets belangrijker dan dat!

Liefs Juffie

thanks hilma en andere lady's.

je doet er niets aan.

en juffie dan heb ik nog niet eens een partner kan je nagaan.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan